Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 61  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0007567 xpca^"
  1. BÓDY, Glória. Instruments for Nation Branding Measurement in the Conditions of Slovakia. In Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XXII. (2023). Medzinárodná vedecká konferencia. Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XXII. (2023) : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z 22. medzinárodnej vedeckej konferencie, 08.- 10.03.2023, Košice, Slovenská republika. - Košice : KKM PHF, 2023. ISBN 978-80-225-5043-7, s. 47-58.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené 535.3 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  2. HOJDIK, Vladimír. Zákaznícke vnímanie značiek automobilového priemyslu v Slovenskej republike. In Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2018. ISSN 2454-1028, 2018, roč. 15, č. 3, s. 85-91 online. VEGA č. 1/0876/17.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené637 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  3. KRIŽAN, Martin - DEÁKOVÁ, Stanislava. Úskalia úspešnej značky. In Slovenské hospodárstvo v kontexte tohtoročných výziev a príležitostí : zborník vedeckých príspevkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4335-4, s. 85-91 CD-ROM. KEGA 030EU-4/2015 "Diagnosticko-prognostický monitoring podnikateľských subjektov ako nástroj konkurenčnej výhody a rozvoja podnikateľského prostredia SR".
    článok

    článok

  4. GAJDOŠ, Jozef. The Brand Equity. In Quality and leading innovation. International scientific conference. Quality and leading innovation II. : proceedings : international scientific conference : 27. - 29. september 2016, Košice (SK), Uzhgorod (UA). - Košice ; Uzgorod : Faculty of Business Economics with seat in Košice : Uzgorod National University, 2016. ISBN 978-617-589-123-0, s. 179 CD-ROM.
    článok

    článok

  5. KNOŠKOVÁ, Ľubica - HATÁR, Michal. Spotrebiteľské vnímanie dizajnu vybraných značiek automobilov. In Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4298-2, s. 66-72 CD-ROM. VEGA 1/0178/14. 1/0178/14, VEGA, Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov.
    článok

    článok

  6. KOŠÚTOVÁ, Tatiana. Chránené zemepisné označenia a ochranné známky na trhu liehovín. In Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4298-2, s. 73-79 CD-ROM. VEGA 1/0635/14. 1/0635/14, VEGA, Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku.
    článok

    článok

  7. DONOVALOVÁ, Alena - LUKOVICSOVÁ, Kristína. Spotrebiteľské vnímanie úspešnosti regionálneho produktu. In Biopotraviny, tradičné a regionálne potraviny na Slovensku a v zahraničí. Medzinárodná vedecká konferencia. Biopotraviny, tradičné a regionálne potraviny na Slovensku a v zahraničí : zborník vedeckých statí z medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava 28. 11. 2016. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4300-2, s. 31-40 CD-ROM. VEGA 1/0635/14. 1/0635/14, VEGA, Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku.
    článok

    článok

  8. ŠTETKA, Peter - MAJTÁN, Štefan. Analýza väzieb faktorov podnikovej konkurencieschopnosti. - Registrovaný: Web of Science. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2015 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4077-3, s. 687-695 CD-ROM. VEGA 1/0100/13. 1/0100/13, VEGA, Skúmanie dopadov aktuálnych javov svetovej ekonomiky na marketingové aktivity firiem.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF649.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

  9. DUDEKOVÁ, Alena. Tradičné kozmetické značky na Slovensku. In Inovácie v podnikateľskom prostredí 2015 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4224-1, s. 37-41 CD-ROM. VEGA 1/0635/14. 1/0635/14, VEGA, Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF213.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

  10. KNOŠKOVÁ, Ľubica. Vplyv nových energetických štítkov na zmenu spotrebiteľského správania. In Inovácie v podnikateľskom prostredí 2015 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4224-1, s. 58-63 CD-ROM. VEGA 1/0178/14. 1/0178/14, VEGA, Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF366.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.