Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 88  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0007607 xcla^"
  1. KARLÍK, Lukáš et al. Design of Vineyard Appellation Reflecting Natural Terroir: A Case Study of Modra, Slovakia. In Geografický časopis : [recenzovaný vedecký časopis]. - Bratislava : Geografický ústav SAV, 2023. ISSN 0016-7193, 2023, roč. 75, č. 1, s. 47-68.
    článok

    článok

  2. KAPITÁN, Peter. Kľúčom je vhodné umiestnenie. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2023. ISSN 1805-0549, 7-8, č. 72, (2023.
    článok

    článok

  3. KAPITÁN, Peter. Impulz sa vracia do normálu. In TaPmag : tovar & predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2022. ISSN 1805-0549, 7-8, č. 66, (2022.
    článok

    článok

  4. ONDRUŠOVÁ, Miroslava. Impulz si hľadá cestu späť. In TaPmag : tovar & predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2021. ISSN 1805-0549, 3-4, č. 58, (2021.
    článok

    článok

  5. SOROKOVÁ, Tatiana. Nonverbálna komunikácia v čase pandémie. In Manažment školy v praxi : odborný mesačník pre školy a školské zariadenia. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2020. ISSN 1336-9849, 2020, roč. 15, č. 12, s. 15-17.
    článok

    článok

  6. Nenaštvite ľudí, keď idú platiť. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2020. ISSN 1335-2008, 2020, roč. 25, č. 1, s. 24-25.
    článok

    článok

  7. KRIŽAN, František et al. Delimitácia intraurbánnej nákupnej zóny na základe mobilných dát: prípadová štúdia Avion Shopping Parku (Bratislava). In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2020. ISSN 1339-3081, 2020, roč. 13, č. 2, s. 140-149.
    článok

    článok

  8. BURÁK, Emil. Daňové znalosti - inšpirácie a inovácie celoročný vzdelávací seriál 2019. In Účtovníctvo - audítorstvo - daňovníctvo : v teórii a praxi. - Bratislava : Slovenská komora certifikovaných účtovníkov, 2019. ISSN 1335-2024, 2019, roč. 27, č. 2, s. 22-28.
    článok

    článok

  9. KAPITÁNOVÁ, Tatiana. Impulz aktivuje dobré vystavenie. In TaPmag : tovar a predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2019. ISSN 1805-0549, 7-8/19, č. 48, (2019.
    článok

    článok

  10. RAŠEVOVÁ, Kristína. Impulzívny tovar musí padnúť do oka. In TaPmag : tovar a predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2018. ISSN 1805-0549, 9-10/18, č. 43, (2018.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.