Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 20  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0007625 xkni^"
  1. IRA, Vladimír - DUBCOVÁ, Alena - KITA, Pavol. Maloobchod a špecifiká časovo-priestorového správania spotrebiteľov. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo Univerzity Komenského, 2017. 285 s. [15,7 AH]. ISBN 978-80-223-4434-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. HROMÁDKA, Rudolf. Spoločenská etiketa, stolovanie a oblečenie : príručka na CD-R. Piešťany : Infocentrum Medzinárodného klubu SR, 2014. CD-ROM [69 s.]. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  3. HROMÁDKA, Rudolf. Manažérska etiketa, imidž a rétorika : príručka na CD-R. Piešťany : Infocentrum Medzinárodného klubu SR, 2014. CD-ROM [73 s.]. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  4. FLORIDA, Richard. The rise of the creative class. revisited. New York : Basic Books, 2014. 483 s. ISBN 978-0-465-04248-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  5. GESTELAND, Richard R. Cross-cultural business behavior : a guide for global management. 5th ed., 2nd impression. Copenhagen : Copenhagen Business School Press ; Oslo : Universitetsforlaget, 2013. 399 s. ISBN 978-87-630-0238-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  6. RIVAS, Javier Alonso - ESTEBAN, Ildefonso Grande. Comportamiento del consumidor : decisiones y estrategia de marketing. 7. ed., revisada y actualiz. Madrid : ESIC Editorial, 2013. 504 s. ISBN 978-84-7356-893-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  7. Perspektívy podnikania v Číne - Pomoc slovenským podnikateľom pri vstupe na čínsky trh. Vedecko-podnikateľská konferencia. Perspektívy podnikania v Číne - Pomoc slovenským podnikateľom pri vstupe na čínsky trh : zborník zo šiestej vedecko-podnikateľskej konferencie. Bratislava : QPQ, 2010. 42 s. ISBN 978-80-88957-56-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  8. BOREC, Tomáš. Manažéri na cudzom parkete : ako prekonávať nástrahy interkultúrnej komunikácie. Bratislava : Neopublic Porter Novelli, 2009. 218 s. ISBN 978-80-970227-5-4. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  9. REQUEJO, William Hernández - GRAHAM, John L. Global negotiation : the new rules. New York : Palgrave Macmillan, 2008. 263 s. ISBN 978-1-4039-8493-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  10. MAREK, Karel - ŽVÁČKOVÁ, Lenka. Obchodní podmínky, obchodní zvyklosti a vykládací pravidla. Praha : ASPI Wolters Kluwer, 2008. 282 s. ISBN 978-80-7357-333-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.