Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 17  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0007625 xpca^"
  1. VOKOUNOVÁ, Dana. Nákupné štýly mladej generácie. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2019. ISSN 1338-7944, 2019, roč. 14, č. 1, s. 34-41. VEGA 1/0657/19.
    článok

    článok

  2. HUDEC, Martin. Homo economicus v kontexte spotrebiteľského správania domácností v krajinách Vyšehradskej skupiny. In Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2018. ISSN 1335-7069, 2018, roč. 19, č. 1, s. 58-66.
    článok

    článok

  3. HELMOVÁ, Milena. The Communication Aspect of Business Negotiations in the Intercultural Context. In Advances in Economics and Business. - Alhambra : Horizon Research Publishing, 2017. ISSN 2331-5059, 2017, vol. 5, no. 1, pp. 41-47.
    článok

    článok

  4. SENEŠI, Norbert. Spoločnosť v kríze - nový inštitút v Obchodnom zákonníku od 1.1.2016. In On-line magazín o podnikaní Podnikajte.sk. - Plevník - Drienové : Inventic, 2015. ISSN 1338-2187, 22.5.2015, s. [1-2] online.
    článok

    článok

  5. KRIŠTANOVÁ, Anna - DUGAS, Jaroslav. Nákupné správanie spotrebiteľov. In Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2015. ISSN 1336-7137, 2015, roč. 11, č. 4, s. 37-44 online.
    článok

    článok

  6. KRIŽAN, František et al. Nákupné centrá v Bratislave a atribúty, ovplyvňujúce preferencie spotrebiteľov. - Registrovaný: Scopus. In Geografický časopis : [vedecký časopis]. - Bratislava : Geografický ústav SAV, 2015. ISSN 0016-7193, 2015, roč. 67, č. 4, s. 341-357 online. VEGA 1/0082/15.
    článok

    článok

  7. CAPÁKOVÁ, Lucia. Interkultúrna komunikácia v podnikateľskom prostredí. In EDAMBA 2012 : proceedings of the [15th] international scientific conference for doctoral students and young researchers : 22nd november 2012, Bratislava, Slovak Republic. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3549-6, s. 154-161.
    článok

    článok

  8. HELMOVÁ, Milena - JANÍČKOVÁ, Eva. Interkulturelle Verhandlungen : Strategien, Methoden und Konzepte der Problembewältigung. Recenzenti: Alžbeta Palová, Ľubomíra Kozlová. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. 103 s. [5,68 AH]. ISBN 978-80-225-3552-6. [Počet ex. : 12, z toho voľných 8, prezenčne 4]
  9. VETERNÍKOVÁ, Mária. Právne aspekty ochrany spotrebiteľa. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9, s. 771-779. VEGA 1/1185/12. 1/1185/12, VEGA, Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR).
    článok

    článok

  10. GAJDOŠ, Jozef - DZIVÁKOVÁ, Mária. Nákupné správanie slovenských spotrebiteľeľov-celkové hodnotenie etnocentrizmu. In Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2010. ISSN 1336-7137, 2010, roč. 6, č. 2-3, s. 4-9.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.