Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 15  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0007641 xkni^"
  1. MACHKOVÁ, Hana - MACHEK, Martin. Mezinárodní marketing : strategické trendy a příklady z praxe. 5. vydání. Praha : Grada Publishing, 2021. 208 s. ISBN 978-80-271-3006-1. [Počet ex. : 6, z toho voľných 1, prezenčne 4, dĺžka fronty rezervácií 1]
  2. KRAMOLIŠ, Jan - KOPEČKOVÁ, Martina. Marketingový nástroj Product placement v českém prostředí. Žilina : GEORG, 2015. 145 s. ISBN 978-80-8154-108-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  3. KOTLER, Philip - ARMSTRONG, Gary. Marketing. Přeložili: Hana Machková ... [et al.]. Praha : GRADA PUBLISHING, 2004, dotlač 2011. 855 s. Expert. ISBN 80-247-0513-3. [Počet ex. : 61, z toho voľných 54, prezenčne 3]
  4. SÚTN/TNI CEN/TR 13910: Obaly - Správa o kritériách a metodikách analýzy životného cyklu obalov (CEN/TR 13910: 2010) : technická normalizačná informácia. Bratislava : Slovenský ústav technickej normalizácie, 2010. 22 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  5. STN 83 9060 : Návod ako venovať pozornosť environmentálnym záležitostiam v normách na produkty. Bratislava : Slovenský ústav technickej normalizácie, 2010. 60 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  6. STN ISO 14025: Environmentálne značky a vyhlásenia : environmentálne vyhlásenia typu III : zásady a postupy. Bratislava : Slovenský ústav technickej normalizácie, 2008. 28 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  7. Wprowadzanie nowego produktu na rynek. Poznan : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, 2003. 125 s. Zeszyty naukowe, 31. ISBN 83-89224-49-6. ISSN 1643-2168. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  8. WLODARCZYK, Jacek. Marketing vo vydavateľstve - fantázia alebo skutočnosť? Prekl. Andrzej Ciesielski. Bratislava : Vydavateľstvo SOFA, 2002. 149 s. ISBN 80-89033-14-8. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  9. ROTHERY, Brian. ISO 14000 i ISO 9000. [preklad: Jerzy Benedykcinski]. Warszawa : Agencja informacji wydawniczych IPS, 1999. 282 s. ISBN 83-908369-4-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  10. VOLLMUTH, Hilmar J. Controlling instrumenty od A do Z : [analizy operacyjne, analizy strategiczne]. [preklad: Lucjan Sanenko]. 2. wyd. Warszawa : Placet, 1997. 313 s. Biblioteka biznesmena 2. ISBN 83-85428-10-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.