Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 33  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0007643 xcla^"
  1. MORAVEC, Václav et al. The Robotic Reporter in The Czech News Agency: Automated Journalism and Augmentation in the Newsroom. In Communication Today : vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity Sv. Cyrila a Metoda v Trnave. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2020. ISSN 1338-130X, 2020, vol. 11, no. 1, pp. 36-53.
    článok

    článok

  2. DYKSTRA, Alan. Critical Reading of Online News Commentary Headlines: Stylistic and Pragmatic Aspects. In Topics in linguistics. - Nitra : Katedra anglistiky a amerikanistiky FF UKF v Nitre, 2019. ISSN 2199-6504, 2019, vol. 20, issue 2, pp. 90-105.
    článok

    článok

  3. HOLETZOVÁ, Katarína. Trendy vo vnímaní a šírení mediálneho obsahu. In Global media journal. - Bratislava : Fakulta masmédií Paneurópskej vysokej školy, 2018. ISSN 1339-5246, 2018, roč. 6, č. 1, s. 89-94.
    článok

    článok

  4. HOLETZOVÁ, Katarína. Trendy vo vnímaní a šírení mediálneho obsahu. In Media Journal. - Bratislava : Paneurópska vysoká škola, 2018. ISSN 1339-5246, 2018, roč. 6, č. 1, s. 89-94.
    článok

    článok

  5. PAUKOVIC, Ján. História a vývoj formy a obsahu informačnej grafiky. In Media Journal. - Bratislava : Paneurópska vysoká škola, 2018. ISSN 1339-5246, 2018, roč. 6, č. 1, s. 40-53.
    článok

    článok

  6. NOVÁČIKOVÁ, Daša. Environmental issues and reflection of their perception in internet media. In Communications : scientific letters of the University of Žilina. - Žilina : University of Žilina, 2017. ISSN 1335-4205, 2017, vol. 19, no. 1, pp. 30-34.
    článok

    článok

  7. LOLIĆ, Ivana - SORIĆ, Petar - ČIŽMEŠIJA, Mirjana. Disentangling the relationship between news media and consumers' inflation sentiment: the case of Croatia. In Finance a úvěr : Czech journal of economics and finance. - Praha : UK Praha, Fakulta sociálních věd, 2017. ISSN 2464-7683, 2017, roč. 67, č. 3, pp. 221-249.
    článok

    článok

  8. SIRŮČEK, Pavel. Polozapomenuté postavy ekonomického myšlení – A. Toffler. In Acta oeconomica Pragensia : vědecký časopis VŠE. - Praha : Vysoká škola ekonomická, 2017. ISSN 0572-3043, 2017, roč. 25, č. 4, s. 77-86.
    článok

    článok

  9. GARAJ, Patrik. Tí, čo menia spoločnosť dátami. In Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : News and Media Holding, 2016. ISSN 1335-0684, 17. novembra 2016, roč. 26, č. 46, s. 16-18.
    článok

    článok

  10. BARNIŠINOVÁ, Eva. Vybrané aspekty inovácie - nové formy žurnalistiky v slovenskom mediálnom prostredí. In Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme. Medzinárodná vedecká konferencia. Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok, 8. - 9. november 2016. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2016. ISBN 978-80-8105-839-4, s. 151-160 online.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.