Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 30  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth k0002802 xpca^"
  1. Inovácie marketingových a obchodných činností. Medzinárodná vedecká konferencia. Inovácie marketingových a obchodných činností : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 21. apríla 2008, Bratislava. Zborník zostavili: Miroslav Mariaš, Andrej Miklošík. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. 78 s. VEGA 1/0557/08. ISBN 978-80-225-2599-2. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  2. MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Internacionalizácia obchodu. In Modernizácia marketingových a obchodných činností. Medzinárodná vedecká konferencia. Modernizácia marketingových a obchodných činností : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2242-2, s. 127-131. VEGA č.1/2639/05.
    článok

    článok

  3. FRANCOVÁ, Zuzana. Nástroje podpory a bariér rozvoja marketingu v obchodných podnikoch. In Modernizácia marketingových a obchodných činností. Medzinárodná vedecká konferencia. Modernizácia marketingových a obchodných činností : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2242-2, s. 67-73. VEGA č. 1/2639/05.
    článok

    článok

  4. MIKLOŠÍK, Andrej. Návrh metodiky získavania informácií o konkurentoch v prostredí e-businessu. In Modernizácia marketingových a obchodných činností. Medzinárodná vedecká konferencia. Modernizácia marketingových a obchodných činností : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2242-2, s. 138-142. VEGA č. 1/2639/05.
    článok

    článok

  5. BALHAR, Vítězslav, Jr. Marketingové stratégie slovenských firiem v podmienkach Európskej únie. In Mladý ekonóm 2006. Mladý ekonóm 2006 : spájanie vedy, výskumu a praxe v podmienkach budovania znalostnej ekonomiky. - Bratislava, 2006 : NETRI. ISBN 80-969567-0-1, s. 5-8.
    článok

    článok

  6. LUKAČOVIČOVÁ, Zuzana. Znalostná ekonomika ako faktor konkurenscieschopnosti Slovenska. In Mladý ekonóm 2006. Mladý ekonóm 2006 : spájanie vedy, výskumu a praxe v podmienkach budovania znalostnej ekonomiky. - Bratislava, 2006 : NETRI. ISBN 80-969567-0-1, s. 75-78. VEGA č. 1/1231/04.
    článok

    článok

  7. ČIHOVSKÁ, Viera - JÁNY, Sáša. Neziskový marketing - nová dimenzia spoločenského marketingu. In Modernizácia marketingových a obchodných činností. Medzinárodná vedecká konferencia. Modernizácia marketingových a obchodných činností : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2242-2, s. 18-23. VEGA 1/2639/05.
    článok

    článok

  8. MARIAŠ, Miroslav. Moderné marketingové a obchodné riešenia. In Modernizácia marketingových a obchodných činností. Medzinárodná vedecká konferencia. Modernizácia marketingových a obchodných činností : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2242-2, s. 121-126. VEGA 1/2639/05.
    článok

    článok

  9. VOJTEKOVÁ, Viera. Aktuálne trendy rozvoja marketingu. In Modernizácia marketingových a obchodných činností. Medzinárodná vedecká konferencia. Modernizácia marketingových a obchodných činností : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2242-2, s. 157-159. VEGA č. 1/2639/05.
    článok

    článok

  10. DZUROVÁ, Mária. Inovácie ako konkurenčná výhoda v logistike. In Modernizácia marketingových a obchodných činností. Medzinárodná vedecká konferencia. Modernizácia marketingových a obchodných činností : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2242-2, s. 54-58. VEGA č. 1/2639/05.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.