Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 11  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth k0003381 xkni^"
  1. HOECKLIN, Lisa. Managing Cultural Differences : Strategies for Competitive Advantage. Repr. Wokingham : Addison-Wesley Publ. Co., 1996. 158 s. The Economist Intelligence Unit Series. ISBN 0-201-42770-2. [Počet ex. : 3, z toho voľných 3, prezenčne 0]
  2. UNDERWOOD, Lynn. Intelligent manufacturing. 1. ed. Wokingham : Addison-Wesley Publ. Co., 1994. 221 s. ISBN 0-201-62418-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  3. COPELAND, Laurence S. Exchange Rates and International Finance. 2. ed. Wokingham : Addison-Wesley Publ. Co., 1994. 455 s. ISBN 0-201-62429-X. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  4. EGAN, Colin - MACKIERNAN, Peter. Inside Fortress Europe : Strategies for the Single Market. 1. ed. Wokingham : Addison-Wesley Publ. Co., 1994. 227 s. The Economist Intelligence Unit Series. ISBN 0-201-59384-X. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  5. MEIDAN, Arthur - MOUTINHO, Luiz. Cases in marketing of services : an international collection. Wokingham : Addison-Wesley Publ. Co., 1993. 304 s. ISBN 0-201-56505-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  6. JACQUES, Ian. Mathematics for Economics and Business. 1. ed. Wokingham : Addison-Wesley Publ. Co., 1992. 449 s. ISBN 0-201-54404-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  7. O'SULLIVAN, Michael. Competitive Edge through Credit Management. 2. ed. Wokingham : Addison-Wesley Publ. Co., 1992. 243 s. ISBN 0-201-56881-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  8. MOUNTINHO, Luiz - EVANS, Martin. Applied Marketing Research. 1. ed. Wokingham : Addison-Wesley Publ. Co., 1992. 314 s. ISBN 0-201-56504-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  9. METCALFE, Mike - POWELL, Philip. Management Accounting : A Modelling Approach. 1. ed. Wokingham : Addison-Wesley Publ. Co., 1991. 330 s. ISBN 0-201-56511-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  10. Issues in voluntary and non-profit management. 2. ed. Wokingham : Addison-Wesley Publ. Co., 1991. 215 s. ISBN 0-201-56547-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.