Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 6  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth k0005014 xkni^"
  1. MCELHANEY, Kellie A. Just good business : the strategic guide to aligning corporate responsibility and brand. San Francisco : Berrett-Koehler Publishers, Inc., 2008. 194 s. ISBN 978-1-57675-441-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. SALERNO, Ann - BROCK, Lillie. The change cycle : how people can survive and thrive in organizational change. San Francisco : Berrett-Koehler Publishers, 2008. 199 s. ISBN 978-1-57675-498-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  3. CROTHER, Cyndi. Catch! : a fishmonger's guide to greatness. San Francisco : Berrett-Koehler Publishers, Inc., 2004. xiv, 150 s. ISBN 1-57675-254-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  4. SCHEIN, Edgar H. DEC is dead, long live DEC : the lasting legacy of digital oquipment corporation. San Francisco : Berrett-Koehler Publishers, Inc., 2003. xv, 319 s. ISBN 1-57675-225-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  5. NUTT, Paul C. Why decisions fail : avoiding the blunders and traps that lead to debacles. San Francisco : Berrett-Koehler Publishers, 2002. xv, 332 s. ISBN 978-1-57675-150-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  6. MAYNARD, Herman Bryant - MEHRTENS, Susan E. The Fourth wave : business in the 21st century. San Francisco : Berrett-Koehler Publishers, 1993. 217 s. ISBN 1-881052-15-X. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.