Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 10  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0020249 xcla^"
  1. ČIMO, Jozef. Trendy zvýšenia konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch Európskej únie. In Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurencieschopnosti slovenských podnikov na trhu EÚ : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0047/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3734-6, s. 6-22.
    článok

    článok

  2. ČIMO, Jozef. Príspevok vysokých škôl k riešeniu problémov regiónov. In Vysoká škola jako facilitátor rozvoje společnosti a regionu : sborník : IX. mezinárodní konference 2013, 25. leden, Kunovice, Česká republika. - Kunovice : Evropský polytechnický institut, 2013. ISBN 978-80-7314-290-2, s. 37-40.
    článok

    článok

  3. SPIŠÁK, Robert. [Strategický marketingový manažment]. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864, 2004, roč. 2, č. 3-4, s. 60. Recenzia na: Strategický marketingový manažment / Dagmar Lesáková a kolektív. - Hronský Beňadik : NETRI, 2004. - ISBN 80-968904-8-4.
    článok

    článok

  4. ČIMO, Jozef. Priemyselný park - súčasť stratégie marketingu územia. In IBC. International business cooperation : časopis pre podnikateľov. - Bratislava : INFORMEX, 2003, 2003, roč. 14, č. 4, s. 24.
    článok

    článok

  5. MESÁROŠ, Ľudovít. Lesáková, D. a kol.: Strategický marketingový manažment. Bratislava: Sprint vfra 2001, 337 s. In Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2002. ISSN 0323-262X, 2002, roč. 31, č. 3, s. 394-395. Recenzia na: Strategický marketingový manažment / Dagmar Lesáková a kolektív. - Bratislava : Sprint vfra, 2001. - ISBN 80-88848-90-3.
    článok

    článok

  6. ČIMO, Jozef. Zvyšovanie konkurenčnej schopnosti slovenských firiem. In Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 1998. ISSN 0323-262X, 1998, roč. 27, č. 2, s. 207-218.
    kniha

    kniha

  7. ČIMO, Jozef - MARIAŠ, Miroslav. Koncepcia činnosti marketingového útvaru vo firme. In Ekonomický časopis = Journal of economics, 1994, roč. 42, č. 9, s. 682-692.
    článok

    článok

  8. ČIMO, Jozef. Sklad - významný prvok marketingovej štruktúry. In Praktická škola marketingu, 1993, roč. 3, č. 8, s. 9-10.
    článok

    článok

  9. ČIMO, Jozef - MARIAŠ, Miroslav. Podmienka zrýchlenia reakcie na požiadavky trhu. Vhodné prepojenie informácií. In Praktická škola marketingu, 1993, roč. 3, č. 8, s. 19-22.
    článok

    článok

  10. ČIMO, Jozef - MARIAŠ, Miroslav. Úloha inovácií pri formovaní firemnej stratégie. In Ekonomický časopis = Journal of economics, 1993, roč. 41, č. 10, s. 759-765.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.