Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0020441 xkni^"
  1. CIBÁKOVÁ, Viera - BARTÁKOVÁ, Gabriela. Základy marketingu. Bratislava : Iura Edition, 2007. 224 s. Ekonómia. ISBN 978-80-8078-156-9. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  2. MICHALOVÁ, Valéria - BARTÁKOVÁ, Gabriela - ŠUTEROVÁ, Viola. Teória ekonomiky služieb. Bratislava : Vydavateľstvo Ekonóm, 1998. 252 s. ISBN 80-225-0957-4. [Počet ex. : 5, z toho voľných 4, prezenčne 1]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.