Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 23  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0021554 xpca^"
  1. BEŇOVÁ, Elena et al. Výkladový slovník pre verejnú správu. Recenzenti: Jozef Kuril, Viera Papcunová. 1. vyd. Bratislava : Wolters Kluwer, 2016. 187 s. [10,1 AH]. Ekonómia. IGP 2/2014. ISBN 978-80-8168-544-6. [Počet ex. : 4, z toho voľných 2, prezenčne 2]
  2. CIBÁKOVÁ, Viera - ČIHOVSKÁ, Viera. Európsky marketing - koncept pre efektívnu výmenu na jednotnom trhu Európskej únie. In Ekonomikcý a sociálny rozvoj Slovenska. medzinárodná vedecká konferencia. Ekonomikcý a sociálny rozvoj Slovenska : zborník príspevkov, medzinárodná vedecká konferencia, Bratislava, 5. novembra 2015. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2015. ISBN 978-80-89654-23-9, s. 9-21 CD-ROM.
    článok

    článok

  3. LIESKOVSKÁ, Vanda. [Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu]. In Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2015. ISSN 1335-9746, 2015, roč. 14, č. 33, s. 124-125. Recenzia na: Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu / Kristína Viestová ; recenzovali: Viera Cibáková, Vanda Lieskovská, Jan W. Wiktor. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2014. - ISBN 978-80-8168-119-6.
    článok

    článok

  4. CIBÁKOVÁ, Viera - ČIHOVSKÁ, Viera. Euromarketing: Factors and Determinants of the European Market. - Registrovaný: Scopus. In Economic annals-XXI. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2015. ISSN 1728-6239, 2015, no. 3-4, pp. 20-23 online.
    článok

    článok

  5. ČIHOVSKÁ, Viera - CIBÁKOVÁ, Viera. Marketing Concept Opens up Possibilities for Profit and Non-profit Sectors Partnerships. - Registrovaný: Scopus. In Economic annals-XXI. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2014. ISSN 1728-6239, 2014, no. 1-2, pp. 38-41.
    článok

    článok

  6. BEŇOVÁ, Elena et al. Ekonomika verejného sektora : praktikum. Recenzenti: Viera Cibáková, Jozef Sokira. 1. vyd. Bratislava : Iura Edition, 2012. 126 s. [6,30 AH]. Ekonómia, 451. ISBN 978-80-8078-537-6. [Počet ex. : 11, z toho voľných 7, prezenčne 4]
  7. CIBÁKOVÁ, Viera et al. Ekonomika verejného sektora. Lektorovali: Mikuláš Sedlák, Jozef Sokira. 1. vyd. Bratislava : Iura Edition, 2012. 356 s. [17,80 AH]. Ekonómia, 431. ISBN 978-80-8078-473-7. [Počet ex. : 10, z toho voľných 5, prezenčne 4]
  8. HANÁK, Róbert. Príčiny neúčasti študentov na študentskej vedeckej odbornej činnosti - ŠVOČ. In K rozvoju študentskej vedeckej odbornej činnosti na Ústave ekonómie a manažmentu na VŠEMvs. kolokvium. K rozvoju študentskej vedeckej odbornej činnosti na Ústave ekonómie a manažmentu na VŠEMvs : zborník prác z kolokvia Ústavu konaného 15.12.2010. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2011. ISBN 978-80-970495-9-1, s. 15-29.
    článok

    článok

  9. STRÁŽOVSKÁ, Ľubomíra - STRÁŽOVSKÁ, Helena. Malé a stredné podniky : základy. Bratislava : MERKURY s.r.o., 2010. 133 s. ISBN 978-80-89458-07-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  10. KITA, Jaroslav. Recenzia vysokoškolskej učebnice Cibáková, V., Bartáková, G.: Základy marketingu. In Verejná správa a regionálny rozvoj : ekonómia a manažment. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2008. ISSN 1337-2955, Marec 2008, roč. 4, č. 1, s. 103-105. Recenzia na: Základy marketingu / Viera Cibáková, Gabriela Bartáková. - Bratislava : Iura Edition, 2007. - ISBN 978-80-8078-156-9.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.