Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0022262 xpca^"
  1. RICHNÁK, Patrik. Dynamický trend v organizáciách - zelený marketing. In Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunikácie. vedecko-odborný seminár. Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunikácie : 5. ročník vedecko-odborného seminára: 28. októbra 2015, Nitra, Katedra masmediálnej komunikácie a reklamy FF UKF v Nitre. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2016. ISBN 978-80-558-0985-4, s. 84-90 CD-ROM. VEGA 1/0305/15.
    článok

    článok

  2. LABSKÁ, Helena - TAJTÁKOVÁ, Mária - FORET, Miroslav. Základy marketingovej komunikácie. Bratislava : Bratislavská vysoká škola práva, 2009. 213 s. [15,79 AH]. ISBN 978-80-89447-11-4.


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.