Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 24  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0023143 xcla^"
  1. DUDINSKÁ, Elvíra - ŠPAVELKO, Rastislav. Category management - nový koncept v retail marketingu. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Nové Zámky : Secos, 2005. ISSN 1336-1732, jún 2005, roč. 4, č. 2, s. 24-30.
    článok

    článok

  2. DUDINSKÁ, Elvíra. Úvaha o človeku v globalizujúcom sa svete. In ACADEMIA : súčasnosť a perspektívy vysokých škôl a vedy. - Bratislava : Ústav informácií a prognóz školstva, 2005. ISSN 1335-5864, 2005, vol. 16, č. 4, s. 10-12.
    článok

    článok

  3. DUDINSKÁ, Elvíra. Štefko, Róbert: Akademické marketingové inštrumentárium v marketingu vysokej školy. Bratislava: Vydavateľstvo R.S.Royal Service, 2003, 262s. In Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu a hospodársku politiku. - Bratislava : Ústav slovenskej a svetovej ekonomiky SAV, 2004. ISSN 0013-3035, 2004, roč. 52, č. 10, s. 1297-1299. Recenzia na: Akademické marketingové inštrumentárium v marketingu vysokej školy / Štefko ; Róber. - R.S. Royal Service, 2003.
    článok

    článok

  4. DUDINSKÁ, Elvíra. Prístupy k hodnoteniu podnikateľského rizika. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864, 2003, roč. 1, č. 2, s. 50-52.
    článok

    článok

  5. DIAČIKOVÁ, Anna - DUDINSKÁ, Elvíra. Byť úspešný znamená kvalifikovane budovať a efektívne využívať marketingový informačný systém. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864, 2003, roč. 1, č. 3, s 16-17.
    článok

    článok

  6. DUDINSKÁ, Elvíra. Adaptácia na nový vek elektronického marketingu. In Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach = scientific journal of the Faculty of Business Economics of the University of Economics in Bratislava with a seat in Košice. - Praha : UK Praha, Fakulta sociálních věd, 2003. ISSN 0015-1920, 2002, roč. 1, č. 1, s. 29-35.
    článok

    článok

  7. DUDINSKÁ, Elvíra - TJUTČEV, Ivan. Od transakčného marketingu k relačnému marketingu. In Acta Oeconomica Cassoviensia No 7. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2003. ISBN 80-225-1713-5, s. 105-113.
    článok

    článok

  8. DUDINSKÁ, Elvíra - WEISZER, Tomáš - CHOMJAK, Milan. Barter clearing ako prostriedok dosiahnutia konkurenčnej výhody. In Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2002. ISSN 0323-262X, 2002, roč. 31, č. 2, s. 211-227.
    článok

    článok

  9. DUDINSKÁ, Elvíra. Podnikateľská etika v medzinárodných dimenziách. In Moderní řízení : Měsíčník pro vrcholový a střední management, lektory, personalisty i podnikatele. ISSN 0026-8720, 1998, roč. 33, č. 1, s. 21-22.
    kniha

    kniha

  10. DUDINSKÁ, Elvíra. Opomíjená kategória - podnikateľská etika. In Moderní řízení : Měsíčník pro vrcholový a střední management, lektory, personalisty i podnikatele. ISSN 0026-8720, 1998, roč. 33, č. 7, s. 44-46.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.