Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 4  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0023748 xpca^"
  1. Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurencieschopnosti slovenských podnikov na trhu EÚ : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0047/11. Zostavovateľ Viera Čihovská ; recenzenti Jaroslav Kita, Martin Mravec. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. 157 s. VEGA 1/0047/11. ISBN 978-80-225-3734-6. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. MIKLOŠÍK, Andrej. [Marketingové prostredie jednotného európskeho trhu]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493, 2011, roč. 4, č. 14, s. 321-323. Recenzia na: Marketingové prostredie jednotného európskeho trhu / Viera Čihovská a kolektív. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. - ISBN 978-80-225-2940-2.
    článok

    článok

  3. ČIHOVSKÁ, Viera et al. Marketingové prostredie jednotného európskeho trhu. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. 271 s. [15,374 AH]. ISBN 978-80-225-2940-2. [Počet ex. : 9, z toho voľných 4, prezenčne 5]
  4. ŠTENSOVÁ, Antónia - MRAVEC, Martin - ZDÚT, Ladislav. Manažment značky : vybrané problémy. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. 110 s. VEGA 1/2639/05 Rozvoj podmienok na inovácie marketingových činností podnikov po vstupe SR do EÚ. ISBN 80-225-2224-4. [Počet ex. : 5, z toho voľných 3, prezenčne 2]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.