Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 7  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0025629 xkni^"
  1. SIMON, Hermann. Jak na krizi : 33 okamžitých opatření pro vaši firmu. Přeložila: Hana Škapová. Praha : Management Press, 2009. 204 s. ISBN 978-80-7261-204-8. [Počet ex. : 5, z toho voľných 2, prezenčne 3]
  2. SIMON, Hermann - JACQUET, Florent - BRAULT, Franck. La stratégie prix : le pricing: nouveau levier pour augmenter votre rentabilité. 2e éd. Paris : DUNOD, 2005. 387 s. ISBN 2-10-049444-9. [Počet ex. : 5, z toho voľných 4, prezenčne 1]
  3. SIMON, Hermann. Hidden Champions : Lessons from 500 of the World's Best Unknown Companies. 1. ed. Boston : Harvard Business School, 1996. 298 s. ISBN 0-87584-652-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  4. SIMON, Hermann. Zarzadzanie cenami. Redaktor naukowy przekladu Bogdan Gregor. Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1996. 644 s. Przedsiebiorczosc. ISBN 83-01-12063-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  5. Industrielle Dienstleistungen. 1. Aufl. Stuttgart : Schäffer-Poeschel, 1993. 340 s. ISBN 3-7910-0655-X. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  6. SIMON, Hermann. Price Management. 1. ed. Amsterdam : Elsevier Science Publ., 1989. 319 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  7. PARAGENINGS, Heinz - SIMON, Hermann. Mehrwert und Profit - Grundlagen des Monopolprofits. 1. Aufl. Berlin : Hochschule für Ökonomie "Bruno Leuschner", 1987. 124 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.