Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 34  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0029032 xkni^"
  1. HUDEC, Martin. Meranie a hodnotenie ekonomickej a sociálnej konvergencie krajín V4 do Európskej únie : dizertačná práca. Školiteľ: Viera Čihovská. Bratislava, 2018. 132 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  2. MIHÁLIKOVÁ, Veronika. Nové trendy maloobchodného marketingu v podmienkach globalizácie európskeho obchodu : dizertačná práca. Školiteľ: Viera Čihovská. Bratislava, 2015. 143 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  3. ČIHOVSKÁ, Viera et al. Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu. Recenzovali: Jaroslav Kita, Andrej Kriváň. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. CD-ROM [169 s., 10,22 AH]. KEGA 018EU-4/2014. ISBN 978-80-225-4208-1. 018EU-4/2014, KEGA, Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
    Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu

    elektronická kniha

  4. KLIČKOVÁ, Šárka. Marketingový audit v teórii a v praxi : dizertačná práca. Školiteľ: Viera Čihovská. Bratislava, 2014. 147 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  5. KOVÁČOVÁ, Jana. Sociálny marketing (východiská, špecifiká a jeho uplatnenie v praxi) : dizertačná práca. Školiteľ: Viera Čihovská. Bratislava, 2011. 152 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  6. MRAVEC, Martin. Relationship marketing - cesta k budovaniu spokojnosti a lojality klienta : dizertačná práca. Škol. Viera Čihovská. Bratislava, 2010. 248 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  7. KRIVÁŇ, Andrej. Marketingový controlling : dizertačná práca. Škol. Viera Čihovská. Bratislava, 2009. 196 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  8. MIŽIČKOVÁ, Ivana. Uplatnenie marketingovej koncepcie v neziskovom sektore : dizertačná práca. Škol. Viera Čihovská. Bratislava, 2009. 204 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  9. JÁNY, Sáša. Marketing osôb - vybrané problémy : dizertačná práca. Škol. Viera Čihovská. Bratislava, 2007. 209 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  10. MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Internacionalizácia obchodných podnikov ako súčasť globalizačného procesu : dizertačná práca. Škol. Viera Čihovská. Bratislava, 2006. 189 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.