Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 5  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0029232 xcla^"
  1. KULČÁKOVÁ, Marta. Marketing samosprávy v cestovnom ruchu. In Valorizácia prostredia pre služby cestovného ruchu : medzinárodná konferencia. - Bratislava : NITVV, 2003. ISBN 80-968342-4-X, s. 86-87.
    článok

    článok

  2. KULČÁKOVÁ, Marta. Marketing vzťahov. In Vybrané problémy obchodnej a marketingovej terminológie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej na počesť Prof. Marty Kulčákovej, CSc. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. ISBN 80-225-1185-4, s. 74-76.
    článok

    článok

  3. KULČÁKOVÁ, Marta. Viestová, K., Vávra, V., Francová, Z.: Teória obchodu - vybrané state. Bratislava, Ekonóm 1999, 231 s. In Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 1999. ISSN 0323-262X, 1999, roč. 28, č. 4, s. 395-396.
    článok

    článok

  4. DZUROVÁ, Mária. Klient v cestovnom ruchu. In Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 1997. ISSN 0323-262X, 1997, roč. 26, č. 1, s. 85-86. Recenzia na: Klient v cestovnom ruchu / Ľudmila Novacká, Marta Kulčáková. - Bratislava : Eurounion, 1996. - ISBN 80-85568-60-8.
    článok

    článok

  5. KULČÁKOVÁ, Marta. Zákazník v trhovom hospodárstve. In Ekonomický časopis = Journal of economics, 1994, roč. 42, č. 7-8, s. 575-582.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.