Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 32  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0029232 xkni^"
  1. NOVACKÁ, Ľudmila et al. Destinatour 2013 : destinačný manažment cestovného ruchu : metodická príručka destinačného manažmentu pre potreby Bratislavského kraja. Recenzenti Marta Kulčáková, Jaroslava Spanring. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. CD-ROM [189 s.]. ISBN 978-80-225-3751-3. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  2. Vedecká rozprava k téme "Trh, obchod a individuálna spotreba". Kolokvium. Vedecká rozprava k téme "Trh, obchod a individuálna spotreba" : zborník k vedeckému projektu VEGA 1/3760/06 v redakcii Kristíny Viestovej. Košice : PHF v Košiciach, 2008. 171 s. VEGA 1/3760/06. ISBN 978-80225-2633-3. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  3. Vedecká rozprava k problémom terminológie obchodu, obchodných vied a marketingu obchodu : zborník k vedeckému projektu VEGA 1/0478/03 v redakcii Kristíny Viestovej. Bratislava : Katedra marketingu OBF EU, 2005. 122 s. ISBN 80-225-2102-7. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  4. Vedecká rozprava k problémom terminológie logistiky : zborník k vedeckému projektu VEGA 1/0478/03 v redakcii Kristíny Viestovej. Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2004. 100 s. VEGA 1/0478/03. ISBN 80-225-1919-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  5. VAŇOVÁ, Anna. Marketing územia mesta Kremnica : dizertačná práca. Školiteľ: Marta Kulčáková. Bratislava, 2004. 175 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  6. Doprava, ubytovanie a stravovanie na úrovni základných a stredných škôl : zborník zo seminára. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2003. 54 s. ISBN 80-225-1823-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  7. Vedecká rozprava k problémom unifikácie a prekladania termínov ekonomických vied so zameraním na terminológiu obchodu, marketingu, logistiky, tovaroznalectva a cestovného ruchu : zborník k vedeckému projektu VEGA 1/0478/03 v redakcii Kristíny Viestovej. Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2003. 113 s. VEGA 1/0478/03. ISBN 80-225-1762-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  8. Parametre spotrebiteľského správania : (zborník z medzinárodného workshopu). 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2002. 80 s. VEGA 1/8000/1. ISBN 80-225-1575-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  9. KITA, Jaroslav et al. Marketing. 2. preprac. a dopln. vyd. Bratislava : IURA EDITION, 2002. 411 s. Ekonómia. ISBN 80-89047-23-8. [Počet ex. : 9, z toho voľných 8, prezenčne 1]
  10. KITA, Jaroslav et al. Marketing. Bratislava : IURA EDITION, 2000. 363 s. ISBN 80-88715-70-9. [Počet ex. : 22, z toho voľných 20, prezenčne 0]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.