Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 19  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0029232 xpca^"
  1. NOVACKÁ, Ľudmila et al. Destinatour 2013 : destinačný manažment cestovného ruchu : metodická príručka destinačného manažmentu pre potreby Bratislavského kraja. Recenzenti Marta Kulčáková, Jaroslava Spanring. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. 189 s. [24,44 AH]. ISBN 978-80-225-3752-0. [Počet ex. : 5, z toho voľných 4, prezenčne 1]
  2. RICHTEROVÁ, Kornélia et al. Spotrebiteľské správanie. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007, dotlač 2010. 258 s. ISBN 978-80-225-2355-4. [Počet ex. : 12, z toho voľných 11, prezenčne 1]
  3. RICHTEROVÁ, Kornélia et al. Prieskumy pre marketingový manažment. Bratislava : SOFA, 2009. 377 s. [36,744 AH]. ISBN 978-80-89033-66-9. [Počet ex. : 6, z toho voľných 2, prezenčne 4]
  4. RICHTEROVÁ, Kornélia - KULČÁKOVÁ, Marta - KLEPOCHOVÁ, Dagmar. Spotrebiteľské správanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005, dotlač 2007. 205 s. ISBN 80-225-2036-5. [Počet ex. : 9, z toho voľných 7, prezenčne 1]
  5. VIESTOVÁ, Kristína et al. Lexikón obchodu (1) : trh, obchod, tovar. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. 316 s. VEGA 1/0478/03 Unifikácia terminológie obchodnovedných disciplín ako predpoklad harmonizácie ekonomickej terminológie v rámci integračných procesov v podmienkach príprav SR na vstup do EÚ. ISBN 80-225-2131-0. [Počet ex. : 6, z toho voľných 4, prezenčne 2]
  6. VIESTOVÁ, Kristína et al. Lexikón obchodu (2) : predajňa, obchodný podnik. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. 261 s. VEGA 1/0478/03 "Unifikácia terminológie obchodnovedných disciplín ako predpoklad harmonizácie ekonomickej terminológie v rámci integračných procesov v podmienkach príprav SR na vstup do EÚ". ISBN 80-225-2131-0. [Počet ex. : 6, z toho voľných 4, prezenčne 2]
  7. KITA, Jaroslav et al. Marketing. 3. preprac. a dopln. vyd. Bratislava : IURA EDITION, 2005. 431 s. Ekonómia. ISBN 80-8078-049-8. [Počet ex. : 9, z toho voľných 7, prezenčne 2]
  8. BALÁŽI, Peter. Poskytovanie verejných služieb - zdroj príjmov municipálnych rozpočtov. In Parametre spotrebiteľského správania : (zborník z medzinárodného workshopu). - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2002. ISBN 80-225-1575-2, s. 75-80.
    článok

    článok

  9. ŠÍBL, Drahoš et al. Veľká ekonomická encyklopédia : výkladový slovník A-Ž. 2. rozš. vyd. Bratislava : Sprint vfra, 2002. 967 s. ISBN 80-89085-04-0. [Počet ex. : 6, z toho voľných 3, prezenčne 3]
  10. SZARKOVÁ, Miroslava. [Marketing]. In Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita, 2000. ISSN 0323-262X, 2000, roč. 29, č. 4, s. 501-502. Recenzia na: Marketing / Jaroslav Kita a kolektív. - Bratislava : IURA EDITION, 2000. - ISBN 80-88715-70-9.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.