Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 11  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0032038 xkni^"
  1. Scientia Iuventa 2018. Medzinárodná doktorandská konferencia. Scientia Iuventa 2018 : zborník príspevkov z [13.] medzinárodnej doktorandskej konferencie : 19. apríl 2018, Banská Bystrica. Editori: Simona Budinská, Zuzana Huliaková, Michal Budinský. Banská Bystrica : BELIANUM, 2018. CD-ROM [550 s.]. Dostupné na : <http://si.umb.sk/?page_id=413> ISBN 978-80-557-1426-4. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  2. ĎAĎO, Jaroslav et al. Etnocentricky zamerané marketingové stratégie. 1. vyd. Banská Bystrica : BELIANUM, 2017. 245 s. Studia oeconomica, 56. ISBN 978-80-557-1203-1. [Počet ex. : 3, z toho voľných 0, prezenčne 3]
  3. ĎAĎO, Jaroslav - TÁBORECKÁ-PETROVIČOVÁ, Janka. Marketing Strategies. Banská Bystrica : Matej Bel University, 2013. 225 s. Eruditio Mores Futurum. ISBN 978-80-557-0555-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  4. Scientia Iuventa 2012. Medzinárodná doktorandská konferencia. Scientia Iuventa 2012 : zborník príspevkov z medzinárodnej doktorandskej konferencie : Banská Bystrica, 8. jún 2012. Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB v Banskej Bystrici, 2012. CD-ROM [110 s.]. ISBN 978-80-557-0362-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  5. Vysoká škola jako facilitátor rozvoje společnosti a regionu. Mezinárodní konference. Vysoká škola jako facilitátor rozvoje společnosti a regionu : sborník [abstraktov] z VIII. mezinárodní konference 2012, 20. leden, Kunovice, Česká republika. Kunovice : Evropský polytechnický institut, 2012. 30 s. ISBN 978-80-7314-280-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  6. Vysoká škola jako facilitátor rozvoje společnosti a regionu. Mezinárodní konference. Vysoká škola jako facilitátor rozvoje společnosti a regionu : sborník z VIII. mezinárodní konference 2012, 20. leden, Kunovice, Česká republika. Kunovice : Evropský polytechnický institut, 2012. CD-ROM [262 s.]. ISBN 978-80-7314-280-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  7. ĎAĎO, Jaroslav - TÁBORECKÁ-PETROVIČOVÁ, Janka - KOSTKOVÁ, Miroslava. Marketing služieb. Bratislava : EPOS, 2006. 295 s. ISBN 80-8057-662-9. [Počet ex. : 3, z toho voľných 1, prezenčne 2]
  8. MATEIDES, Alexander - ĎAĎO, Jaroslav. Manažérstvo kvality služieb. Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela, Ekonomická fakulta v Banskej Bystrici, 2004. 190 s. ISBN 80-8055-888-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  9. MATEIDES, Alexander - ĎAĎO, Jaroslav. Služby : teória služieb : marketing služieb : kvalita v službách : služby zákazníkom a meranie spokojnosti s nimi. Bratislava : Ing. Miroslav Mračko, 2002. 750 s. ISBN 80-8057-452-9. [Počet ex. : 3, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  10. MATEIDES, Alexander - ĎAĎO, Jaroslav. Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania : metódy. 2. diel. Bratislava : Ing. Miroslav Mračko, 2000. 255 s. ISBN 80-8057-224-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.