Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0040858 xcla^"
  1. KOLLÁRIKOVÁ, Zuzana. Využitie nástrojov komunikačného mixu vo vybranej maloobchodnej sieti. In Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5, s. 148-152.
    článok

    článok

  2. KOLLÁRIKOVÁ, Zuzana - SARVAŠOVÁ, Zuzana. Marketingové nástroje lesníctva - komunikácia prostredníctvom médií. In Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5, s. 153-157.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.