Výsledky vyhľadávania
- LIPTÁK, Andrej. Význam hodnoty značky v medzinárodnom marketingu : bakalárska práca. Školiteľ: Jana Pásztorová. Bratislava, 2011. 42 s.
- KOLÁRIK, Lukáš. Stratégia vstupu firmy na slovenský trh : bakalárska práca. Školiteľ: Jana Pásztorová. Bratislava, 2011. 54 s.
- VANĚK, Dominik. Vplyv inovácií na konkurencieschopnosť firmy : bakalárska práca. Školiteľ: Jana Pásztorová. Bratislava, 2011. 52 s.
- ĎURANOVÁ, Lucia. Marketingová stratégia firmy na zahraničnom trhu : bakalárska práca. Školiteľ: Jana Pásztorová. Bratislava, 2011. 49 s.
- MIHALÍKOVÁ, Petra. Nové trendy v medzinárodnej komunikácii firiem : bakalárska práca. Školiteľ: Jana Pásztorová. Bratislava, 2011. 51 s.
- KUPAR, Nikita. Fúzie a akvizície vo vybranom odvetví : bakalárska práca. Školiteľ: Jana Pásztorová. Bratislava, 2011. 56 s.
- KECSÖOVÁ, Mária. Neuromarketing : diplomová práca. Školiteľ: Jana Pásztorová. Bratislava, 2011. 74 s.
- GALKOVÁ, Katarína. Nové formy komunikácie v medzinárodnom marketingu : diplomová práca. Školiteľ: Jana Pásztorová. Bratislava, 2011. 70 s.
- MARENČÍKOVÁ, Erika. Nové trendy komunikačnej politiky v medzinárodnom marketingu : diplomová práca. Školiteľ: Jana Pásztorová. Bratislava, 2011. 101 s.
- HAMÁRYOVÁ, Andrea. Potenciál využívania biomasy ako obnoviteľného zdroja energie : diplomová práca. Školiteľ: Jana Pásztorová. Bratislava, 2011. 79 s.