Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 40  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0044736 xknid^"
  1. LIPTÁK, Andrej. Význam hodnoty značky v medzinárodnom marketingu : bakalárska práca. Školiteľ: Jana Pásztorová. Bratislava, 2011. 42 s.
    kniha

    kniha

  2. KOLÁRIK, Lukáš. Stratégia vstupu firmy na slovenský trh : bakalárska práca. Školiteľ: Jana Pásztorová. Bratislava, 2011. 54 s.
    kniha

    kniha

  3. VANĚK, Dominik. Vplyv inovácií na konkurencieschopnosť firmy : bakalárska práca. Školiteľ: Jana Pásztorová. Bratislava, 2011. 52 s.
    kniha

    kniha

  4. ĎURANOVÁ, Lucia. Marketingová stratégia firmy na zahraničnom trhu : bakalárska práca. Školiteľ: Jana Pásztorová. Bratislava, 2011. 49 s.
    kniha

    kniha

  5. MIHALÍKOVÁ, Petra. Nové trendy v medzinárodnej komunikácii firiem : bakalárska práca. Školiteľ: Jana Pásztorová. Bratislava, 2011. 51 s.
    kniha

    kniha

  6. KUPAR, Nikita. Fúzie a akvizície vo vybranom odvetví : bakalárska práca. Školiteľ: Jana Pásztorová. Bratislava, 2011. 56 s.
    kniha

    kniha

  7. KECSÖOVÁ, Mária. Neuromarketing : diplomová práca. Školiteľ: Jana Pásztorová. Bratislava, 2011. 74 s.
    kniha

    kniha

  8. GALKOVÁ, Katarína. Nové formy komunikácie v medzinárodnom marketingu : diplomová práca. Školiteľ: Jana Pásztorová. Bratislava, 2011. 70 s.
    kniha

    kniha

  9. MARENČÍKOVÁ, Erika. Nové trendy komunikačnej politiky v medzinárodnom marketingu : diplomová práca. Školiteľ: Jana Pásztorová. Bratislava, 2011. 101 s.
    kniha

    kniha

  10. HAMÁRYOVÁ, Andrea. Potenciál využívania biomasy ako obnoviteľného zdroja energie : diplomová práca. Školiteľ: Jana Pásztorová. Bratislava, 2011. 79 s.
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.