Výsledky vyhľadávania
- HORŇÁK, Pavel. Reklama (história versus súčasnosť). In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315, 2003, č. 2, s. 14-15.
- HORŇÁK, Pavel. Reklama : (história versus súčasnosť). In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315, 2003, č. 3, s. 20-23 [slov. časť].
- HORŇÁK, Pavel. Reklama : (história versus súčasnosť). In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315, 2003, č. 5, s. 14-17 [slov. časť].
- HORŇÁK, Pavel. Reklama : (história versus súčasnosť). In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315, 2003, č. 6, s. 10-13 [slov. časť].
- HORŇÁK, Pavel. Reklama : (história versus súčasnosť). In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315, 2003, č. 7, s. 16-19 [slov. časť].
- HORŇÁK, Pavel. Reklama : (história versus súčasnosť). In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315, 2003, č. 11, s. 16-19 [slov. časť].
- HORŇÁK, Pavel. Reklama : (história versus súčasnosť). In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315, 2003, č. 10, s. 16-19 [slov. časť].
- HORŇÁK, Pavel. Reklama : (história versus súčasnosť). In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315, 2003, č. 9, s. 18-21 [slov. časť].
- HORŇÁK, Pavel. Reklama : (história versus súčasnosť). In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315, 2003, č. 4, s. 10-13 [slov. časť].
- HORŇÁK, Pavel. Od reklamy k integrovanej marketingovej komunikácii. In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2002. ISSN 1211-7315, 2002, č. 2, s. 12-14 [slov. časť].