Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 7  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0047019 xkni^"
  1. HORŇÁK, Pavel. Reklama : teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie. 2. rozšírené a prepracované vydanie. Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2018. 398 s. ISBN 978-80-87500-94-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. HORŇÁK, Pavel. Abeceda reklamy. Bratislava : Central European Advertising, 2003. 298 s. ISBN 80-967950-5-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  3. HANULÁKOVÁ, Eva. Reklama a etika. Recenzenti: Helena Labská, Pavel Horňák. Bratislava : EUROUNION, 2002. 119 s. [6 AH]. ISBN 80-88984-37-8. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  4. HORŇÁK, Pavel - ŠEFČÁK, Luboš. Etika reklamy. Etika žurnalistiky. Bratislava : SOSPRA, 1999. 218 s. ISBN 80-967916-1-3. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  5. HORŇÁK, Pavel. Reklama 2000. Bratislava : Central European Advertising, 1999. 297 s. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  6. TALAJKOVÁ, Denisa. Reklama v odbyte výrobkov k.p. PCHZ : záverečná práca postgraduálneho štúdia. Ved. práce Pavel Horňák. Bratislava, 1990. 42 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  7. VÁCLAV, Martin. Public relations - súčasť marketingového komplexu v zásobovaní a odbyte v podmienkach k.p. Benzinol : záverečná práca postgraduálneho štúdia. Ved. práce Pavel Horňák. Bratislava, 1989. 50 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.