Výsledky vyhľadávania
- HORŇÁK, Pavel. Abeceda reklamy. Bratislava : Central European Advertising, 2003. 298 s. ISBN 80-967950-5-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- HANULÁKOVÁ, Eva. Reklama a etika. Recenzenti: Helena Labská, Pavel Horňák. Bratislava : EUROUNION, 2002. 119 s. [6 AH]. ISBN 80-88984-37-8. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
- HORŇÁK, Pavel - ŠEFČÁK, Luboš. Etika reklamy. Etika žurnalistiky. Bratislava : SOSPRA, 1999. 218 s. ISBN 80-967916-1-3. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
- HORŇÁK, Pavel. Reklama 2000. Bratislava : Central European Advertising, 1999. 297 s. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
- TALAJKOVÁ, Denisa. Reklama v odbyte výrobkov k.p. PCHZ : záverečná práca postgraduálneho štúdia. Ved. práce Pavel Horňák. Bratislava, 1990. 42 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- VÁCLAV, Martin. Public relations - súčasť marketingového komplexu v zásobovaní a odbyte v podmienkach k.p. Benzinol : záverečná práca postgraduálneho štúdia. Ved. práce Pavel Horňák. Bratislava, 1989. 50 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]