Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0048632 xcla^"
  1. MESÁROŠ, Ľudovít. Lesáková, D. a kol.: Strategický marketingový manažment. Bratislava: Sprint vfra 2001, 337 s. In Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2002. ISSN 0323-262X, 2002, roč. 31, č. 3, s. 394-395. Recenzia na: Strategický marketingový manažment / Dagmar Lesáková a kolektív. - Bratislava : Sprint vfra, 2001. - ISBN 80-88848-90-3.
    článok

    článok

  2. RAJT, Štefan. Päť univerzálnych definícií marketingu. In Marketing - praktické rady : mesačník pre šéfov a pracovníkov výroby, marketingu, predaja a odbytu, 1999, roč. 9, č. 1, s. 7-8.
    článok

    článok

  3. VIESTOVÁ, Kristína. Nákup a predaj. In Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. ISSN 1335-2008, 1999, č. 4, s. 50. Recenzia na: Nákup a predaj / Jaroslav Kita. - Bratislava : Sprint, 1998. - ISBN 80-88848-28-8.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.