Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 17  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0048632 xkni^"
  1. LESÁKOVÁ, Dagmar et al. Strategický marketingový manažment. Bratislava : Sprint vfra, 2001. 339 s. Nová ekonómia. ISBN 80-88848-90-3. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  2. RAJT, Štefan. Marketing : charakteristika, stratégia, proces. Bratislava : Sprint, 2000. 133 s. Nová ekonómia. ISBN 80-88848-62-8. [Počet ex. : 5, z toho voľných 3, prezenčne 2]
  3. KITA, Jaroslav et al. Marketing. Bratislava : IURA EDITION, 2000. 363 s. ISBN 80-88715-70-9. [Počet ex. : 22, z toho voľných 20, prezenčne 0]
  4. KITA, Jaroslav. Nákup a predaj. Bratislava : Sprint, 1998. 194 s. Nová ekonómia. ISBN 80-88848-28-8. [Počet ex. : 7, z toho voľných 6, prezenčne 1]
  5. KITA, Jaroslav et al. Prípadové štúdie z marketingu (riešené). Bratislava : Ekonóm, 1997. 191 s. ISBN 80-225-0834-9. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  6. LESÁKOVÁ, Dagmar - RAJT, Štefan. Marketingové analýzy a prognózy. 1. vyd. Bratislava : Ekonóm, 1996. 160 s. ISBN 80-225-0743-1. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  7. LESÁKOVÁ, Dagmar et al. Strategický marketing : zbierka príkladov. Recenzovali: Kornélia Richterová, R. Holcz. 1. vyd. Bratislava : Ekonóm, 1996. 125 s. ISBN 80-225-0742-3. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  8. RICHTEROVÁ, Kornélia et al. Zbierka príkladov z marketingu. Bratislava : Edičné stredisko EU, 1993. 258 s. ISBN 80-225-0425-4. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  9. KITA, Jaroslav et al. Marketing podniku. Bratislava : Edičné stredisko VŠE, 1992. 98 s. ISBN 80-225-0353-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  10. RAJT, Štefan. Marketing. 1. vyd. [S.l.] : [s.n.], 1992. 147 s. ISBN 80-85582-00-7. [Počet ex. : 3, z toho voľných 3, prezenčne 0]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.