Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 6  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0048632 xpca^"
  1. SZARKOVÁ, Miroslava. [Marketing]. In Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita, 2000. ISSN 0323-262X, 2000, roč. 29, č. 4, s. 501-502. Recenzia na: Marketing / Jaroslav Kita a kolektív. - Bratislava : IURA EDITION, 2000. - ISBN 80-88715-70-9.
    článok

    článok

  2. KITA, Jaroslav et al. Marketingové aplikácie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2000. 309 s. ISBN 80-225-1250-8. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  3. KITA, Jaroslav et al. Marketing : prípadové štúdie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. 209 s. ISBN 80-225-1064-5. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  4. RICHTEROVÁ, Kornélia et al. Základy segmentácie trhu. Recenzovali: Štefan Rajt, Lucia Rohoňová, Elena Šťavová. 1. vyd. Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 1999. 209 s. G 5040. ISBN 80-225-1174-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 0]
  5. LESÁKOVÁ, Dagmar et al. Marketing : súbor statí. 1. vyd. Bratislava : Ekonomická univerzita, 1996. 181 s. ISBN 80-225-0811-X. [Počet ex. : 10, z toho voľných 10, prezenčne 0]
  6. KITA, Jaroslav et al. Marketing : príklady a prípadové štúdie. Bratislava : Ekonóm, 1996. 136 s. ISBN 80-225-0741-5. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.