Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 11  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0048663 xpca^"
  1. TKÁČIKOVÁ, Jarmila - HRAŠKO, Pavel. 93. Slovakia. In Competition regimes in the world : a civil society report. - Jaipur : CUTS International, 2007. ISBN 81-8257-064-6, s. 487-490. Dostupné na : <http://www.competitionregimes.com/pdf/Book/Europe/93-Slovakia.pdf>
    článok

    článok

  2. HRAŠKO, Pavel - TKÁČIKOVÁ, Jarmila. Current situation of consumer policy in Slovakia. In Enlargement -TAIEX : workshop on consumer protection IM 20091 : Bratislava, 23. jún 2006. - [Bratislava] : [Ekonomická univerzita v Bratislave], 2006, [S.1-10].
    článok

    článok

  3. HRAŠKO, Pavel - TKÁČIKOVÁ, Jarmila. Spotrebiteľské vzdelávanie na Slovensku: 15 ročná história otvára dvere budúcnosti. In "Consumer education" : 8th European consumer day, 15.3.2006, Vienna. - Vienna, 2006, s. [1-4].
    článok

    článok

  4. HRAŠKO, Pavel - TKÁČIKOVÁ, Jarmila. „Consumer education in Slovakia: 15 years history open the doors to the future“. In "Consumer education" : 8th European consumer day, 15.3.2006, Vienna. - Vienna, 2006, s. [1-7].
    článok

    článok

  5. TKÁČIKOVÁ, Jarmila - HRAŠKO, Pavel. 91. Slovakia. In Competition regimes in the World : a civil society report. - Jaipur : CUTS International, 2006. ISBN 81-8257-064-6, s. 465-468.
    článok

    článok

  6. HRAŠKO, Pavel - TKÁČIKOVÁ, Jarmila. Anniversary symposium. In Taking responsibility : the CCN second annual conference, Bratislava, 26. - 27. May 2005, abstracts. - Bratislava : University of Economics, 2005, s. 29-30.
    článok

    článok

  7. TKÁČIKOVÁ, Jarmila - HRAŠKO, Pavel. The New phenomena of modern euro consumerism-through creation confidental and communication scope in young euro 15 zone. In Rozvojové trendy marketingu a obchodu na prahu 21. storočia : zborník z vedeckej konferencie Katedry marketingu OF EU v Bratislave s medzinárodnou účasťou. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2005. ISBN 80-225-2015-2, s. 238-242.
    článok

    článok

  8. HRAŠKO, Pavel. Skúsenosti a poznatky zo spotrebiteľských programov PHARE. In Obchodné podnikanie a marketing v novom európskom hospodárskom priestore : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie pri príležitosti 35. výročia vzniku Obchodnej fakulty konanej pod záštitou podpredsedu vlády SR Ivana Mikloša. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. ISBN 80-225-1904-9, s. 202-205.
    článok

    článok

  9. HRAŠKO, Pavel. Vybrané poznatky z komplexnej analýzy projektu za rok 2001-2003. In Zborník Katedry marketingu z vedeckého seminára. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. ISBN 80-225-1823-9, s. 40-41.
    článok

    článok

  10. TKÁČIKOVÁ, Jarmila - HRAŠKO, Pavel. Ethical Dilemma as a Challenge, New Consumer Status and Modern Euro Consumerism : University Concept, Supported with Association Research and Learning Living Cases. In Using, choosing or creating the future : first international conference of the Consumer Citizenship Network, 1-2 March 2004, abstracts. - Paris, 2004.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.