Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 80  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0048734 xcla^"
  1. BARIČIČOVÁ, Ľubica. Vybrané aspekty uplatnenia v profesii policajta. In Ekonomické- sociálne nástroje ako faktor tvorby pracovných miest v podnikoch : zborník vedeckých statí : VEGA č. 1/0662/15. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4471-9, s. 49-60.
    článok

    článok

  2. KRÁSNA, Slávka. Procesy tvorby pracovných miest v podnikoch ako kľúčové činnosti v personálnom marketingu a v personálnom manažmente. In Ekonomické- sociálne nástroje ako faktor tvorby pracovných miest v podnikoch : zborník vedeckých statí : VEGA č. 1/0662/15. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4471-9, s. 40-48.
    článok

    článok

  3. KITA, Jaroslav. Modelovanie rozhodovacích procesov marketingových manažérov - trend k marketingovému inžinierstvu. In Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : zborník recenzovaných príspevkov z 1. medzinárodnej vedeckej konferencie : 24. - 25. október 2013 Košice, Slovensko. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3730-8, s. [1-9] CD-ROM.
    článok

    článok

  4. WALLNER, Jozef. [Slovník znalostnej ekonomiky]. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2011. ISSN 0323-262X, 2011, roč. 40, č. 2, s. 292. Recenzia na: Slovník znalostnej ekonomiky / Rudolf Sivák a kolektív ; vedecká redakcia Anetta Čaplánová; redakcia hesiel v anglickom jazyku Daniela Breveníková. - Bratislava : Sprint dva, 2011. - ISBN 978-80-89393-45-9.
    článok

    článok

  5. KORAUŠ, Antonín. [Marketing finančných inštitúcií]. In Vzťahový marketing : osobitosti, formy a aplikácie vzťahového marketingu. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2813-9, s. 175-176. Recenzia na: Marketing finančných inštitúcií - vybrané problémy / Mária Hasprová. - Bratislava : Daniel Netri, 2008. - ISBN 978-80-969567-6-0.
    článok

    článok

  6. LOYDLOVÁ, Miroslava. Distribučný manažment. In Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2009. ISSN 1336-7137, 2009, roč. 5, č. 1-2, s. 88-89. Recenzia na: Distribučný manažment / Ferdinand Daňo, Pavol Kita. - Hronský Beňadik : Daniel NETRI, 2009. - ISBN 978-80-89416-00-4.
    článok

    článok

  7. KITA, Jaroslav. Úvodom. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2006. ISSN 1336-1864, 2006, roč. 4, č. 3-4, s. 1.
    článok

    článok

  8. KITA, Jaroslav. Úvodom. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2005. ISSN 1336-1864, 2005, roč. 3, č. 3-4, s. 1.
    článok

    článok

  9. KITA, Jaroslav. Otnosno njakoi alternativi v meždufirmenite vzaimootnošenija v sferata na zakupuvane na proizvodstveni predprijatija v Slovakija. In Biznes upravlenije. - Sviščov : Visša biznesškola, 2004. ISSN 0861-6604, 2004, roč. 14, č. 2, s. 5-16.
    článok

    článok

  10. KITA, Jaroslav. Úvodom. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864, 2004, roč. 2, č. 2, s. 1.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.