Výsledky vyhľadávania
- HASPROVÁ, Mária. [Marketingový výskum]. In Dialógy o ekonomike a riadení : odborno-informačný časopis pre členov Klubu ekonómov Ekonomickej univerzity a jej absolventov. - Bratislava : Klub ekonómov Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2004. ISSN 1335-4582, február 2004, roč. 6, č. 17, s. 105-107. Recenzia na: Marketingový výskum / Kornélia Richterová a kolektív. - Bratislava : Ekonóm, 2002, dotlač 2003. - ISBN 80-225-1493-4.
- KLEPOCHOVÁ, Dagmar. Škály - nástroje merania v marketingovom výskume. In Vybrané problémy obchodnej a marketingovej terminológie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej na počesť Prof. Marty Kulčákovej, CSc. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. ISBN 80-225-1185-4, s. 88-91.
- KLEPOCHOVÁ, Dagmar. Účinnosť reklamy závisí od mnohých faktorov : Pre propagáciu produktu si treba vybrať vhodné médiá. In Merkúr : mesačník o obchode, veľtrhoch a reklame. - Bratislava : Spoločnosť 7 PLUS, 1997, 1997, roč. 4, č. 2, s. 44-45.
- KLEPOCHOVÁ, Dagmar. Možnosti využitia metód marketingového výskumu v maloobchodnej firme. In Marketing & komunikace : časopis České marketingové společnosti. - Praha : Česká marketingová společnost, 1997. ISSN 1211-5622, 1997, roč. 8, č. 2, s. 23-25.