Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 71  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0048776 xpca^"
  1. DANESHJO, Naqibullah - ŠEVČÍKOVÁ, Renáta - KLEPOCHOVÁ, Dagmar. Function and Success Factors of Innovative Marketing. In Engineering Sciences and Production Management 2023 : Green Approaches in Business and the Sustainability of Socio‐economic Development. Workshop. Engineering Sciences and Production Management 2023 : Green Approaches in Business and the Sustainability of Socio‐economic Development. - Prešov : Vydavateľstvo Prešovskej univerzity v Prešove, 2023. ISBN 978-80-555-3194-6, pp. 40-45. KEGA 030EU-4/2022, VEGA 1/0064/23.
    článok

    článok

  2. ŠEVČÍKOVÁ, Renáta - KLEPOCHOVÁ, Dagmar. Design Innovation to Increase the Competitiveness of Companies. In Trends and Innovative Approaches in Business Processes 2023. International Scientific Conference. Trends and Innovative Approaches in Business Processes 2023 : Proceedings of the XXVI. International Scientific Conference, The Area of the Hotel Nad Przełomem, Sromowce Niżne, Poland, September 12th - 14th, 2023. - Košice : Technická univerzita v Košiciach, 2023. ISBN 978-80-553-4433-1, pp. 133-136. KEGA 030EU-4/2022.
    článok

    článok

  3. KLEPOCHOVÁ, Dagmar - KORČOKOVÁ, Marína. Manažment značky. Recenzenti: Eva Hanuláková, Gabriela Pajtinková - Bartáková, Milan Markovič. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 343 s. [20,54 AH]. ISBN 978-80-225-4951-6. [Počet ex. : 32, z toho voľných 25, prezenčne 3]
  4. ŽÁK, Štefan et al. Spotrebiteľské správanie. Recenzovali: Ján Papula, Mária Tajtáková. 1. vydanie. Bratislava : Sprint 2, 2022. 391 s. [23,16 AH]. VEGA 1/0505/22. ISBN 978-80-89710-57-7. [Počet ex. : 12, z toho voľných 6, prezenčne 2]
  5. KOPANIČOVÁ, Janka - KLEPOCHOVÁ, Dagmar - FRANCOVÁ, Zuzana. Use of Netnography in Contemporary Marketing Research. - Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. In The Central European Business Review. - Praha : University of Economics Prague. ISSN 1805-4862, 2022, vol. 11, no. 4, pp. 111-131. VEGA 1/0505/22.
    článok

    článok

  6. KOPANIČOVÁ, Janka - KLEPOCHOVÁ, Dagmar - FRANCOVÁ, Zuzana. Use of Netnography in Contemporary Marketing Research. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Book of Abstracts of 21st International Joint Conference. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4817-5, pp. 23 online.
    článok

    článok

  7. ŽÁK, Štefan et al. Úloha influencerov v procese nákupného rozhodovania spotrebiteľa. Recenzenti: Viera Kubičková, Gabriela Pajtinková - Bartáková. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. 100 s. [6,441 AH]. VEGA 1/0657/19. ISBN 978-80-225-4921-9. [Počet ex. : 12, z toho voľných 8, prezenčne 3]
  8. LOYDLOVÁ, Miroslava - KORČOKOVÁ, Marína - KLEPOCHOVÁ, Dagmar. Attitudes to Health Information and Pharmaceutical Products and Related Consumer Behaviour of Generations. In KNOWCON 2020. Conference. KNOWCON 2020 Knowledge on Economics and Management : Conference Proceedings. - Olomouc : Palacký University Olomouc, 2020. ISBN 978-80-244-5798-7, pp. 66-72 online. VEGA 1/0339/18.
    článok

    článok

  9. KLEPOCHOVÁ, Dagmar. Stravovacie návyky Slovákov vybraných generácií a ich postoje k nákupu zdravých potravín. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2019. ISSN 1339-3081, 2019, roč. 12, č. 2, s. 250-260 online. VEGA 1/0339/18.
    článok

    článok

  10. HANULÁKOVÁ, Eva - DAŇO, Ferdinand - KLEPOCHOVÁ, Dagmar. Forming Desired Behaviour by Using Social Marketing. In Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism. International Scientific Conference. Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism : Proceedings of the 6th International Scientific Conference, October 17 - 18, 2019 (Mojmírovce, Slovak Republic). - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4646-1, pp. 107-121 CD-ROM.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.