Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 43  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0048800 xcla^"
  1. WALLNER, Jozef. [Slovník znalostnej ekonomiky]. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2011. ISSN 0323-262X, 2011, roč. 40, č. 2, s. 292. Recenzia na: Slovník znalostnej ekonomiky / Rudolf Sivák a kolektív ; vedecká redakcia Anetta Čaplánová; redakcia hesiel v anglickom jazyku Daniela Breveníková. - Bratislava : Sprint dva, 2011. - ISBN 978-80-89393-45-9.
    článok

    článok

  2. ŠTENSOVÁ, Antónia - NÔTOVÁ, Ivana. Vlastná značka maloobchodníka na slovenskom trhu. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. - Nové Zámky : Secos, 2006. ISSN 1336-1732, jún 2006, roč. 5, č. 2, s. 103-109.
    článok

    článok

  3. STRÁŽOVSKÁ, Helena. [Marketing v politike]. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. - Nové Zámky : Secos, 2006. ISSN 1336-1732, marec 2006, roč. 5, č. 1, s. 130-131. Recenzia na: Marketing v politike / Antónia Štensová, Vladimír Pčolinský. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005. - ISBN 80-225-2074-8.
    článok

    článok

  4. ŠTENSOVÁ, Antónia. Financovanie franchisingového podnikania. In BIATEC : odborný bankový časopis. - Bratislava : Národná banka Slovenska. ISSN 1335-0900, Január 2004, roč. 12, č. 1, s. 18-20.
    článok

    článok

  5. LABSKÁ, Helena. Vývojové zmeny v komunikácii politickej kampane. In Marketing v politike II : zborník z konferencie. - Hronský Beňadik : NETRI, 2004. ISBN 80-89202-01-2, s. 32-36.
    článok

    článok

  6. ŠTENSOVÁ, Antónia. Postavenie a úloha bánk vo franchisingu. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Nové Zámky : Secos, 2003. ISSN 1336-1732, september 2003, roč. 2, č. 3, s. 59-64.
    článok

    článok

  7. ŠTENSOVÁ, Antónia. Postavenie a úloha bánk vo franchisingu. In Acta academica karviniensia. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2003. ISSN 1212-415X, 2003, č. 2, s. 198-204.
    článok

    článok

  8. ŠTENSOVÁ, Antónia. Značka motivuje k nákupu. In Slovenský Výber : mesačník manažmentu obchodu. - Bratislava : SON MEDIA, 2003. ISSN 1335-9266, 2003, roč. 7, č. 12, s. 30-31.
    článok

    článok

  9. ŠTENSOVÁ, Antónia. Ako predať nápad. In Slovenský Výber : mesačník manažmentu obchodu. - Bratislava : SON MEDIA, 2003. ISSN 1335-9266, 2003, roč. 7, č. 12, s. 41.
    článok

    článok

  10. ŠTENSOVÁ, Antónia. Franchising - moderná forma spolupráce. In Slovenský Výber : mesačník manažmentu obchodu. - Bratislava : SON MEDIA, 2003. ISSN 1335-9266, 2003, roč. 7, č. 9, s. 26-27.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.