Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 22  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0048800 xkni^"
  1. PČOLINSKÝ, Vladimír. Marketing v politike : dizertačná práca. Antónia Štensová. Bratislava, 2009. 193 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  2. NÔTOVÁ, Ivana. Stratégia tvorby maloobchodnej značky : dizertačná práca. Škol. Antónia Štensová. Bratislava, 2005. 178 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  3. ČIMO, Jozef et al. Marketingové aplikácie. Bratislava : Ekonóm, 2002. 275 s. ISBN 80-225-1640-6. [Počet ex. : 9, z toho voľných 8, prezenčne 1]
  4. ŠTENSOVÁ, Antónia. Franchising. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2002. 94 s. ISBN 80-225-1499-3. [Počet ex. : 16, z toho voľných 15, prezenčne 1]
  5. KITA, Jaroslav et al. Marketing. 2. preprac. a dopln. vyd. Bratislava : IURA EDITION, 2002. 411 s. Ekonómia. ISBN 80-89047-23-8. [Počet ex. : 9, z toho voľných 8, prezenčne 1]
  6. Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov : zborník z vedeckého seminára : január 2001. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2001. 76 s. ISBN 80-225-1372-5. 5052, VEGA, Stratégia obchodného partnerstva v komercializácii produktu. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  7. Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov : VEGA 5052 : zborník výstupov : december 2001. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2001. 81 s. ISBN 80-225-1514-0. 5052, VEGA, Stratégia obchodného partnerstva v komercializácii produktu. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  8. KITA, Jaroslav et al. Reštrukturalizácia slovenských podnikov v podmienkach medzinárodnej integrácie. Bratislava : Obchodná fakulta EU, 2001. 166 s. ISBN 80-225-1369-5. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  9. KITA, Jaroslav et al. Marketing. Bratislava : IURA EDITION, 2000. 363 s. ISBN 80-88715-70-9. [Počet ex. : 22, z toho voľných 20, prezenčne 0]
  10. ŠTENSOVÁ, Antónia - BÔRIK, Tibor. Doprava a zasielateľstvo : vybrané problémy. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. 120 s. ISBN 80-225-1170-6. [Počet ex. : 5, z toho voľných 4, prezenčne 1]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.