Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 11  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0048931 xcla^"
  1. URBAN, Eduard - VESELÝ, Eugen. Súčasný stav a využívanie elektronického obchodu v hospodárskej praxi. In Ekonómia a podnikanie : vedecký časopis Fakulty ekonómie a podnikania BVŠP = scientific journal of Faculty of Economy and Business the Bratislava University of Law. - Bratislava : Fakulta ekonómie a podnikania, 2007. ISSN 1337-4990, 2007, roč. 1, č. 1, s. 61-65.
    článok

    článok

  2. URBAN, Eduard. K tendenciám vývoja medzinárodného marketingu. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Nové Zámky : Secos, 2003. ISSN 1336-1732, september 2003, roč. 2, č. 3, s. 68-72.
    článok

    článok

  3. URBAN, Eduard. Tendencie v stratégii medzinárodného marketingu. In Adaptácia medzinárodného marketingu v slovenských podmienkach : zborník. - Bratislava : [s.n.], 2003. ISBN 80-225-1656-2, s. 19-22.
    článok

    článok

  4. URBAN, Eduard. Adaptácia metodiky marketingu v súvislosti s nástupom globálnych médií. In Adaptácia medzinárodného marketingu v slovenských podmienkach : zborník. - Bratislava : [s.n.], 2003. ISBN 80-225-1656-2, s. 5-18.
    článok

    článok

  5. URBAN, Eduard. K tendenciám vývoja medzinárodného marketingu. In Adaptácia medzinárodného marketingu v slovenských podmienkach : zborník. - Bratislava : [s.n.], 2003. ISBN 80-225-1656-2, s. 23-26.
    článok

    článok

  6. PISTOVIČ, Juraj - URBAN, Eduard. Hlavné problémy informačných systémov na podporu exportu. In Adaptácia medzinárodného marketingu v slovenských podmienkach : zborník. - Bratislava : [s.n.], 2003. ISBN 80-225-1656-2, s. 98-102.
    článok

    článok

  7. URBAN, Eduard - SZABÓ, Richard. Eximbanka SR - Nevyhnutný inštitucionálny pilier financovania a poisťovania exportu v Slovenskej republike. In Adaptácia medzinárodného marketingu v slovenských podmienkach : zborník. - Bratislava : [s.n.], 2003. ISBN 80-225-1656-2, s. 103-108.
    článok

    článok

  8. VIESTOVÁ, Kristína. Nákup a predaj. In Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. ISSN 1335-2008, 1999, č. 4, s. 50. Recenzia na: Nákup a predaj / Jaroslav Kita. - Bratislava : Sprint, 1998. - ISBN 80-88848-28-8.
    článok

    článok

  9. URBAN, Eduard. K súčasnému stavu a vývoju koncepcie a teórie medzinárodného marketingu. In Ekonomické rozhľady = Economic review, 1995, roč. 24, č. 3, s. 284-290.
    článok

    článok

  10. URBAN, Eduard. Central European Trade Links. In Ekonomický časopis = Journal of economics, 1995, roč. 43, č. 5, s. 399-413.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.