Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 11  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0048931 xpca^"
  1. ŽÁK, Štefan. Uplatnenie inovatívnych výskumných metód a techník v marketingovom výskume. In Management challenges in the 21st century. international research conference. "Management challenges in the 21st century": digitalization of society, economy and market: current issues and challenges : [proceedings]: 8th International research conference: Bratislava, April 12, 2016. - Trenčín : School of Management in Trenčín, 2016. ISBN 978-80-89306-32-9, p. 35-50. VEGA 1/0647/15.
    článok

    článok

  2. MINÁRIK, Marek. Trade Facilitation by Knowledge. Does It Result in Reducing Transaction Cost? In PALENČÁROVÁ, Jana. Manažment v 21. storočí: problémy a východiská : udržateľnosť ako pohyblivý cieľ? Ekonomické, sociálne, kultúrne, etické a ekologické problémy v čase ekonomickej recesie : zborník recenzovaných príspevkov [z konferencie] : Bratislava, 25. apríl 2012. - Trenčín : [Vysoká škola manažmentu v Trenčíne], 2012. ISBN 978-80-89306-14-5, s. 109-120.
    článok

    článok

  3. Manažment hodnoty podniku 2008. Medzinárodná vedecká konferencia. Manažment hodnoty podniku 2008 : the III-nd international scientific conference : (zborník anotácií vedeckých príspevkov). Zostavila: Anna Harumová. Bratislava : Slovenská komora znalcov : Fakulta ekonómie a podnikania Bratislavskej vysokej školy práva : Fakulta masmédií Bratislavskej vysokej školy práva, 2008. 44 s. ISBN 978-80-969320-4-7.
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  4. URBAN, Eduard. Zmeny v marketingovom prostredí v súčinnosti s vývojom podnikateľských subjektov. In Medzinárodné vzťahy : vedecký časopis pre medzinárodné politické, ekonomické, kultúrne a právne vzťahy. - Bratislava : Fakulta medzinárodných vzťahov EU, 2005. ISSN 1336-1562, 2005, roč. 3, č. 2, s. 141-146.
    článok

    článok

  5. URBAN, Eduard. Niektoré trendy vo vývoji podnikateľského prostredia v krajinách EÚ. In Fakulta sociálno-ekonomických vzťahov Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne. Katedra mikro a makroekonómie. Trendy hospodárskeho a sociálneho rozvoja v krajinách EÚ : medzinárodná vedecká konferencia. - 2005 ; Trenčín : Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne. ISBN 80-8075-094-7.
    článok

    článok

  6. ŠÍBL, Drahoš et al. Veľká ekonomická encyklopédia : výkladový slovník A-Ž. 2. rozš. vyd. Bratislava : Sprint vfra, 2002. 967 s. ISBN 80-89085-04-0. [Počet ex. : 6, z toho voľných 3, prezenčne 3]
  7. KITTOVÁ, Zuzana. Vývoj vnútroodvetvového obchodu medzi SR a EÚ. In Slovensko v medzinárodnom obchode a podnikaní 2002. Medzinárodná vedecká konferencia. Slovensko v medzinárodnom obchode a podnikaní 2002 : 2. medzinárodná vedecká konferencia : zborník, Bratislava 5. apríl 2002. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2002. ISBN 80-225-1535-3, s. 121-125.
    článok

    článok

  8. BROKEŠ, Peter et al. La qualité et l'ínnovation. Preklad Katarína Vassalová, Jaroslav Kita. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2001. 134 s. ISBN 80-225-1552-3.
  9. KOLLÁR, Vojtech et al. Budovanie a certifikácia systému environmentálneho manažmentu. Bratislava : Grafické štúdio Ing. Peter Juriga, 2001. 108 s. Tempus IB-JEP 13250/98. ISBN 80-968449-4-6. 13250/98, Tempus IB-JEP, Vzdelávanie a príprava v oblasti akreditácie a certifikácie.
  10. SZARKOVÁ, Miroslava. [Marketing]. In Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita, 2000. ISSN 0323-262X, 2000, roč. 29, č. 4, s. 501-502. Recenzia na: Marketing / Jaroslav Kita a kolektív. - Bratislava : IURA EDITION, 2000. - ISBN 80-88715-70-9.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.