Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0048944 xcla^"
  1. VÁVRA, Viktor. Spoločné a rozdielne črty obchodu a marketingu. In Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 1996. ISBN 0323-262X. ISSN 0323-262X, 1996, roč. 25, č. 2, s. 168-176.
    článok

    článok

  2. VÁVRA, Viktor. Seminár o transformácii výučby marketingu na Obchodnej fakulte Ekonomickej univerzity v Bratislave. In Ekonomický časopis = Journal of economics : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. - Bratislava : Slovak Academic Press, 1996. ISSN 0013-3035, 1996, roč. 44, č. 11, s. 903-904.
    článok

    článok

  3. VÁVRA, Viktor. Vliv a rozvoj nadpodnikových struktur v agrokomplexu. In Zemědělská ekonomika, 1992, roč. 38, č. 1-2, s. 43-53.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.