Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 19  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0048944 xpca^"
  1. KÖRMENDY, Viliam - KONŠTIAK, Pavol. Analýzy a stratégie marketingového manažmentu : praktická príručka pre marketingových stratégov : vybrané aspekty. Bratislava : IRIS, 2005. 162 s. ISBN 80-89018-83-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. ŠÍBL, Drahoš et al. Veľká ekonomická encyklopédia : výkladový slovník A-Ž. 2. rozš. vyd. Bratislava : Sprint vfra, 2002. 967 s. ISBN 80-89085-04-0. [Počet ex. : 6, z toho voľných 3, prezenčne 3]
  3. KITA, Jaroslav et al. Marketing : prípadové štúdie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. 209 s. ISBN 80-225-1064-5. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  4. VIESTOVÁ, Kristína - VÁVRA, Viktor - FRANCOVÁ, Zuzana. Teória obchodu : vybrané state. Bratislava : Vydavateľstvo Ekonóm, 1999. 231 s. ISBN 80-225-1080-7. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  5. ČIHOVSKÁ, Viera et al. Manažment obchodnej firmy : zbierka príkladov a prípadových štúdií. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. 222 s. ISBN 80-225-1074-2. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  6. MAJTÁN, Štefan et al. Pamätnica Ekonomickej univerzity v Bratislave : 60. výročie založenia 1940-2000. Bratislava : Ekonomická univerzita, [1999]. 238 s. ISBN 80-225-1187-0. [Počet ex. : 6, z toho voľných 4, prezenčne 2]
  7. VIESTOVÁ, Kristína - VÁVRA, Viktor - FRANCOVÁ, Zuzana. Teória obchodu : vybrané state. 1. vyd. Bratislava : Ekonóm, 1997. 159 s. ISBN 80-225-0874-8. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  8. KITA, Jaroslav et al. Marketing : príklady a prípadové štúdie. Bratislava : Ekonóm, 1996. 136 s. ISBN 80-225-0741-5. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  9. Transformácia výučby marketingu na Obchodnej fakulte Ekonomickej univerzity v Bratislave : Zborník príspevkov zo seminára k 5. výročiu vzniku Katedry marketingu. Bratislava, september 1996. Hl. zost. Viktor Vávra, Kornélia Richterová, Csilla Droppová, Ferdinand Daňo. 1. vyd. Bratislava : Ekonomická univerzita, 1996. 167 s. ISBN 80-225-0800-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  10. ŠÍBL, Drahoš et al. Veľká ekonomická encyklopédia : výkladový slovník A-Ž : jazykové ekvivalenty. Bratislava : Sprint vfra, 1996. 624 s. Nová ekonómia. ISBN 80-88848-02-4. [Počet ex. : 11, z toho voľných 10, prezenčne 1]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.