Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 52  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0048949 xkni^"
  1. ČVIRIK, Marián. Etnocentrizmus a rola krajiny pôvodu v spotrebiteľskom správaní : dizertačná práca. Školiteľ: Dagmar Lesáková. Bratislava, 2020. 144 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  2. MESÁROŠOVÁ, Katarína. Spokojnosť, dôvera a lojalita v procesoch nákupného rozhodovania : dizertačná práca. Školiteľ: Dagmar Lesáková. Bratislava, 2019. 148 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  3. BIKÁROVÁ, Eva. Nástroje a metódy marketingového manažmentu v stratégiách rozvoja vysokých škôl : dizertačná práca. Školiteľ: Dagmar Lesáková. Bratislava, 2018. 174 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  4. International Conference on Business, Management and Accounting (IBSM). The 5th 2018 IBSM International Conference on Business, Management and Accounting : [proceedings]. 1st edition. Jakarta : CAAL International Education Organizer, Training And Consulting, 2018. CD-ROM [1500 s.]. ISBN 978-602-72911-5-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  5. MASÁROVÁ, Marína. Pozícia značky na trhu - brand manažment : dizertačná práca. Školiteľ: Dagmar Lesáková. Bratislava, 2014. 124 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  6. MAYER, Phillip. Das Anti-counterfeiting Managementsystem zur Aufdeckung, Abwehr und Bekämpfung von Produkt- und Markenpiraterie : dizertačná práca. Školiteľ: Dagmar Lesáková. Bratislava, 2012. 137 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  7. REHEIS, Markus. Internationale Marketeintrittsstrategien - der Einfluss der Markenstärke : dizertačná práca. Školiteľ: Dagmar Lesáková. Bratislava, 2011. 143 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  8. EDAMBA 2010. Medzinárodná vedecká konferencia doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov. EDAMBA 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. 553 s. ISBN 978-80-225-2972-3. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  9. VAJSOCHROVÁ, Zora. Determinanty a kvalitatívne miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti podnikov : dizertačná práca. Škol. Dagmar Lesáková. Bratislava, 2009. 169 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  10. EDAMBA 2009. Medzinárodná vedecká konferencia doktorandov. EDAMBA 2009 : medzinárodná vedecká konferencia doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : zborník : international scientific conference for doctoral students and young researchers : proceedings. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. CD-ROM. ISBN 978-80-225-2873-3. [Počet ex. : 2, z toho voľných 2, prezenčne 0]
    elektronická kniha

    elektronická kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.