Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 52  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0048949 xkni^"
  1. ČVIRIK, Marián. Etnocentrizmus a rola krajiny pôvodu v spotrebiteľskom správaní : dizertačná práca. Školiteľ: Dagmar Lesáková. Bratislava, 2020. 144 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha1.4 MBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce2.6 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  2. MESÁROŠOVÁ, Katarína. Spokojnosť, dôvera a lojalita v procesoch nákupného rozhodovania : dizertačná práca. Školiteľ: Dagmar Lesáková. Bratislava, 2019. 148 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2.5 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  3. BIKÁROVÁ, Eva. Nástroje a metódy marketingového manažmentu v stratégiách rozvoja vysokých škôl : dizertačná práca. Školiteľ: Dagmar Lesáková. Bratislava, 2018. 174 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2.1 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  4. International Conference on Business, Management and Accounting (IBSM). The 5th 2018 IBSM International Conference on Business, Management and Accounting : [proceedings]. 1st edition. Jakarta : CAAL International Education Organizer, Training And Consulting, 2018. CD-ROM [1500 s.]. ISBN 978-602-72911-5-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Záloha CD vo formáte ZIP60.5 MBz IP adresy EU po prihlásení
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  5. MASÁROVÁ, Marína. Pozícia značky na trhu - brand manažment : dizertačná práca. Školiteľ: Dagmar Lesáková. Bratislava, 2014. 124 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  6. MAYER, Phillip. Das Anti-counterfeiting Managementsystem zur Aufdeckung, Abwehr und Bekämpfung von Produkt- und Markenpiraterie : dizertačná práca. Školiteľ: Dagmar Lesáková. Bratislava, 2012. 137 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.6 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  7. REHEIS, Markus. Internationale Marketeintrittsstrategien - der Einfluss der Markenstärke : dizertačná práca. Školiteľ: Dagmar Lesáková. Bratislava, 2011. 143 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.5 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  8. EDAMBA 2010. Medzinárodná vedecká konferencia doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov. EDAMBA 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. 553 s. ISBN 978-80-225-2972-3. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  9. VAJSOCHROVÁ, Zora. Determinanty a kvalitatívne miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti podnikov : dizertačná práca. Škol. Dagmar Lesáková. Bratislava, 2009. 169 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2.3 MBverejne dostupné
    kniha

    kniha

  10. EDAMBA 2009. Medzinárodná vedecká konferencia doktorandov. EDAMBA 2009 : medzinárodná vedecká konferencia doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : zborník : international scientific conference for doctoral students and young researchers : proceedings. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. CD-ROM. ISBN 978-80-225-2873-3. [Počet ex. : 2, z toho voľných 2, prezenčne 0]
    elektronická kniha

    elektronická kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.