Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 10  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0048968 xpca^"
  1. FARKAŠOVSKÁ, Mária et al. Štrukturálna politika Slovenskej republiky po vstupe do Európskej únie : záverečná správa za celú dobu riešenia projektu VEGA 1/2572/05 : doba riešenia od 01/2005 do 12/2006. Košice, [2007]. 11 s. VEGA 1/2572/05.
  2. FARKAŠOVSKÁ, Mária - LISSAUEROVÁ, Darina. Teoretické východiská optimálnej menovej oblasti a náčrt ich aplikácie v podmienkach Slovenskej republiky. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2006. ISSN 0323-262X, 2006, roč. 35, č. 2, s. 165-172.
    článok

    článok

  3. DAŇKOVÁ, Alena et al. Podnik v procese štrukturálnych zmien : hodnotiaca správa projektu VEGA č. 1/9218/02 : doba riešenia 2002 - 2004. Košice, 2004. [3 s.]. VEGA 1/9218/02.
  4. LISSAUEROVÁ, Darina. Distribučné a redistribučné dôchodkové toky v slovenskej ekonomike. In Fiškálna politika a optimálny systém zdaňovania vo väzbe na efektívnosť fungovania ekonomiky. Medzinárodná vedecká konferencia. Finančná politika a optimálny systém zdaňovania vo väzbe na efektívnosť fungovania ekonomiky. - Bratislava : Národohospodárska fakulta EU, [2004]. ISBN 80-225-2019-5, s. 357-362.
    článok

    článok

  5. LISSAUEROVÁ, Darina. Rozpočtové dotácie ako stimulačný nástroj financovania podnikateľskej sféry. In Ekonomika firiem 2003 : zborník z medzinárodnej konferencie. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2003. ISBN 80-225-1737-2, s. 547-554.
    článok

    článok

  6. FARKAŠOVSKÁ, Mária et al. Vplyv vonkajšieho ekonomického prostredia na adaptabilitu podnikov v SR : záverečné hodnotenie grantovej úlohy č. 0413. Košice, 1999. [50] s.
  7. LIESKOVSKÁ, Vanda - LISSAUEROVÁ, Darina. Marketingové prostredie a imidž obchodnej firmy. In Ekonomika podnikov a regiónov : (zborník z vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou, Zemplínska Šírava 19.-21.9.1995). - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU v Košiciach, 1996. ISBN 80-85668-24-6, s. 138-142.
    článok

    článok

  8. DUDINSKÁ, Elvíra et al. Podmienky a smery rozvoja podnikateľských aktivít v súčasnej etape ekonomickej transformácie : (záverečná štúdia internej grantovej úlohy č. 403/95. Košice, 1996. 120 s.
  9. DUDINSKÁ, Elvíra et al. Podmienky a smery rozvoja podnikateľských aktivít v súčasnej etape ekonomickej transformácie : (záverečná štúdia internej grantovej úlohy č. 403/95). Košice, 1996. 115 s.
  10. LIESKOVSKÁ, Vanda - LISSAUEROVÁ, Darina. Marketing - nutnosť dnešnej praxe. In Výchova ekonómov a aktuálne problémy trhovej : zborník referátov z konferencie konanej pri príležitosti 25. výročia vzniku pracoviska Vysokej školy ekonomickej v Košiciach, Košice, 27.-28.9.1994. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU v Košiciach, 1994, s. 100-104.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.