Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 1308  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0049012 xpca^"
  1. MARKOVIČ, Peter et al. Podnikové financie : zbierka riešených a neriešených príkladov. Recenzovali: Elena Fetisovová, Magdaléna Kubranová. 1. vydanie. Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2024. [202 s.] [10,09 AH]. ISBN 978-80-571-0653-1.
  2. BARTHELT, Tobias - MARKOVIČ, Peter. Ein Vergleich der Kostenfaktoren von B2B Unternehmen - Online-geschäft vs. stationäres Geschäft. In Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023. Konferencia. Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023 : zborník príspevkov z konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5057-4, s. 131-149.
    článok

    článok

  3. GÜHRING, Patrick - MARKOVIČ, Peter. Finanzmanagement-umlaufbestände in der Produktion in Zulieferbetrieben. In Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023. Konferencia. Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023 : zborník príspevkov z konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5057-4, s. 150-168.
    článok

    článok

  4. HAJDUOVÁ, Zuzana - MARKOVIČ, Peter - HAMPEL, Katarzyna. Better Regulation as a Process to Improve the Business Environment. In Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023. Konferencia. Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023 : zborník príspevkov z konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5057-4, s. 29-37.
    článok

    článok

  5. POLLÁK, František - MARKOVIČ, Peter. Reputation Management as a Part of Online Branding Infrastructure of Luxury Hotels on the Adriatic Coast - Pre and Post Covid-19 Perspective. In TRANSCOM 2023. International Scientific Conference. TRANSCOM 2023 : 15th International Scientific Conference of Young Scientists on Sustainable, Modern and Safe Transport. - Žilina : University of Žilina, 2023. ISBN 978-80-554-1971-8, p. 236.
    článok

    článok

  6. RENNER, Manfred - MARKOVIČ, Peter. Cost-Benefit Analysis of Online-Marketing Measures for a Naturopathic Practice. In Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Nadácia Manažér, 2023. ISSN 2454-1028, 2023, roč. 20, č. 2, s. 39-62.
    článok

    článok

  7. BARTHELT, Tobias - MARKOVIČ, Peter. Relationship Management in Sales – What is Meant by Relationship Building, and What Significance Does it Have in Sales Companies. In Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Nadácia Manažér, 2023. ISSN 2454-1028, 2023, roč. 20, č. 2, s. 9-20.
    článok

    článok

  8. BARTHELT, Tobias - MARKOVIČ, Peter. Relationship Management in Service – What is Meant by Relationship Building, and What Significance Does it Have in the Luxury Hotel Industry. In Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Nadácia Manažér, 2023. ISSN 2454-1028, 2023, roč. 20, č. 3, s. 9-20.
    článok

    článok

  9. LACKO, Roman - HAJDUOVÁ, Zuzana - MARKOVIČ, Peter. Socioeconomic Determinants of Environmental Efficiency: The Case of the European Union. - Registrovaný: Scopus. In Environmental Science and Pollution Research. - Heidelberg : Springer. ISSN 1614-7499, 2023, vol. 30, no. 11, pp. 31320-31331. VEGA 1/0240/20.
    článok

    článok

  10. POLLÁK, František et al. Issue of Online Reputation of Electric Vehicles - Selected Views and Perspectives in the Context of Interyear Development. In 42nd International Conference on Organizational Science Development. Interdisciplinarity Counts. 42nd International Conference on Organizational Science Development : Interdisciplinarity Counts. - Maribor : University of Maribor University Press, 2023. ISBN 978-961-286-722-5, pp. 902-918. VEGA 1/0140/21, IVSUPS2305.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.