Výsledky vyhľadávania
- MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Neuromarketing in the Segment of Luxury Brands. In Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. - Bratislava : Publishing House EKONOM, 2024. ISBN 978-80-225-5183-0, pp. 66-73. VEGA 1/0354/22.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 492.8 KB dostupné po prihlásení - MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Current Challenges in Management of Luxury Brands. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081, 2024, roč. 17, č. Special Issue, s. 216-223. VEGA 1/0354/22.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 332.7 KB dostupné po prihlásení - MATUŠOVIČOVÁ, Monika - MATUŠOVIČOVÁ, Sandra. Current Global ESG Investment Products and Their Performance Implications. - Registrovaný: Web of Science. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : 24th International Joint Conference. - Praha : Nakladatelství Oeconomica, 2024. ISBN 978-80-245-2512-9. ISSN 2453-6113, pp. 130-142. VEGA 1/0398/22.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 443.7 KB verejne dostupné - MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Green Customer in the Context of Electromobility. In Významné aspekty udržateľného rozvoja III. : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5170-0, s. 58-63. VEGA 1/0398/22.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 181.6 KB dostupné po prihlásení - MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Manažment obchodnej firmy. Recenzenti: Pavol Kita, Pavol Štuller. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. 82 s. [4,48 AH]. ISBN 978-80-225-5192-2. [Počet ex. : 12, z toho voľných 8, prezenčne 3]
- MATUŠOVIČOVÁ, Monika. The Use of Neuroscience in Human Resource Management. In Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5096-3, pp. 65-73. VEGA 1/0354/22.
- MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Spoločenská zodpovednosť a udržateľnosť v luxusnom segmente. In Významné aspekty udržateľného rozvoja II. : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5091-8, s. 84-91. VEGA 1/0398/22.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 203.4 KB dostupné po prihlásení - MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Udržateľnosť v módnom priemysle. In Významné aspekty udržateľného rozvoja II. : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5091-8, s. 76-83. VEGA 1/0398/22.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 145.1 KB dostupné po prihlásení - MATUŠOVIČOVÁ, Monika - ČERVENKA, Peter. E-commerce. Recenzovali: Andrej Miklošík, Jakub Horváth. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 153 s. [9,70 AH]. ISBN 978-80-225-5067-3. [Počet ex. : 12, z toho voľných 9, prezenčne 3]
- MATUŠOVIČOVÁ, Monika - MATUŠOVIČOVÁ, Sandra. The Impact of Foreign Direct Investment Management on Economic Growth Using Multiple Linear Regression (MLR). - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In Tem Journal: Technology, Education, Management, Informatics : Journal of the Association for Information Communication Technologies, Education and Science. - Novi Pazar : UIKTEN. ISSN 2217-8309, 2023, vol. 12, no. 4, pp. 2326-2332.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 362.9 KB verejne dostupné