Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 27  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0049045 xkni^"
  1. NEMCOVÁ, Daniela. Dosahy krízových javov na trh s nehnuteľnosťami a nástroje ich prekonávania : dizertačná práca. Školiteľ: Valéria Michalová. Bratislava, 2017. 108 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  2. OLEXOVÁ, Romana. Online marketing v marketingovej komunikácii služieb : dizertačná práca. Školiteľ: Valéria Michalová. Bratislava, 2014. 140 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  3. BENEŠOVÁ, Dana. Aspekty účinnej adaptácie a využitia informačných a komunikačných technológií v podnikoch služieb podporujúce ich konkurencieschopnosť : habilitačná prednáška : odbor habilitovania: 3.3.10 Obchod a marketing. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. 46 s. Habilitačné a inauguračné prednášky. ISBN 978-80-225-3309-6. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  4. BENČO, Jozef et al. Ekonomika verejných služieb. 1. vyd. Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela, Ekonomická fakulta v Banskej Bystrici, 2011. 333 s. ISBN 978-80-557-0323-7. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  5. ŠIKULA, Milan. Stratégia rozvoja slovenskej spoločnosti. Recenzenti: Martin Potůček, Juraj Sipko. Bratislava : Veda, 2010. 695 s. [33 AH]. ISBN 978-80-7144-179-3. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  6. VANČÍKOVÁ, Jana. Efekty budovania vnútorného trhu služieb : dizertačná práca. Škol. Valéria Michalová. Bratislava, 2008. 196 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  7. GULÁŠ, Pavel. Liberalizácia trhu telekomunikačných služieb na Slovensku : dizertačná práca. Škol. Valéria Michalová. Bratislava, 2007. 186 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  8. MICHALOVÁ, Valéria. Obchodné služby. Bratislava : Ekonóm, 2002. 173 s. ISBN 80-225-1550-7. [Počet ex. : 9, z toho voľných 8, prezenčne 1]
  9. MICHALOVÁ, Valéria. Manažment a marketing služieb. Bratislava : Ekonóm, 2002. 213 s. ISBN 80-225-1570-1. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  10. MICHALOVÁ, Valéria. Manažment a marketing v trhových službách. Bratislava : SPRINT vfra, 1999. 209 s. Nová ekonómia. ISBN 80-88848-53-9. [Počet ex. : 6, z toho voľných 3, prezenčne 3]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.