Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 4  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0049062 xcla^"
  1. HASPROVÁ, Mária. [Marketingový výskum]. In Dialógy o ekonomike a riadení : odborno-informačný časopis pre členov Klubu ekonómov Ekonomickej univerzity a jej absolventov. - Bratislava : Klub ekonómov Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2004. ISSN 1335-4582, február 2004, roč. 6, č. 17, s. 105-107. Recenzia na: Marketingový výskum / Kornélia Richterová a kolektív. - Bratislava : Ekonóm, 2002, dotlač 2003. - ISBN 80-225-1493-4.
    článok

    článok

  2. ŽÁK, Štefan. Analýza spotrebiteľského správania pomocou geografických informačných systémov. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864, 2003, roč. 1, č. 2, s. 24-25.
    článok

    článok

  3. HASPROVÁ, Mária - ŽÁK, Štefan. Manažment vzťahov so zákazníkmi - moderná forma databázového marketingu. In Dialógy o ekonomike a riadení : odborno-informačný časopis pre členov Klubu ekonómov Ekonomickej univerzity a jej absolventov. - Bratislava : Klub ekonómov EU, 2001. ISSN 1335-4582, november 2001, roč. 3, č. 8, s. 39-41.
    článok

    článok

  4. ŽÁK, Štefan. Obchod a marketing na Internete - je možné ho poslovenčiť ? In Vybrané problémy obchodnej a marketingovej terminológie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej na počesť Prof. Marty Kulčákovej, CSc. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. ISBN 80-225-1185-4, s. 85-87.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.