Výsledky vyhľadávania
- PALUŠKOVÁ, Hana. Aplikácia princípov trvalo udržateľného rozvoja ako nevyhnutná podmienka konkurencieschopnosti podnikateľských subjektov na medzinárodných trhoch (so zameraním na environmentálny marketing) : dizertačná práca. Školiteľ: Otília Zorkóciová. Bratislava, 2021. 144 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 2.1 MB z IP adresy EU po prihlásení - PETRÍKOVÁ, Hana. Efektívne medzinárodné marketingové stratégie firiem v procese ich penetrácie na nové teritóriá : dizertačná práca. Školiteľ: Otília Zorkóciová. Bratislava, 2017. 197 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- ĎURANOVÁ, Lucia. Kultúrne paradoxy súčasnej Európy podmienené migráciou – ich dosahy na zmeny medzinárodného podnikateľského prostredia : dizertačná práca. Školiteľ: Otília Zorkóciová. Bratislava, 2016. 146 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- VANKOVÁ, Lucia. Najnovšie trendy a vývoj prvkov interaktívnej marketingovej komunikácie firiem - pozitíva, negatíva a perspektívy v kontexte meniaceho sa medzinárodného podnikateľského prostredia : dizertačná práca. Školiteľ: Otília Zorkóciová. Bratislava, 2016. 178 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- ŠÁŠIKOVÁ, Mária. Súčasný vývoj spotrebiteľských trendov v kontexte modifikácií medzinárodných marketingových stratégií firiem : dizertačná práca. Školiteľ: Otília Zorkóciová. Bratislava, 2014. 184 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- JAMBOROVÁ, Erika Mária. Tendencie vývoja medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov finančného sektora pôsobiacich v SR : dizertačná práca. Školiteľ: Otília Zorkóciová. Bratislava, 2013. 134 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- ŠIMOROVÁ, Lenka. Dosahy hospodárskej krízy na zmeny medzinárodných dimenzií Corporate Identity : dizertačná práca. Školiteľ: Otília Zorkóciová. Bratislava, 2013. 164 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- LIPTÁKOVÁ, Elena. Rast významu spoločenskej zodpovednosti firiem (CSR) v medzinárodnom podnikaní : dizertačná práca. Školiteľ: Otília Zorkóciová. Bratislava, 2011. 186 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 6.6 MB verejne dostupné - RATKOVSKÁ, Gabriela. Špecifiká budovania corporate identity nefiremných subjektov s aplikáciou na možnosť zvyšovania medzinárodného imidžu krajiny, regiónu či sídla : dizertačná práca. Školiteľ: Otília Zorkóciová. Bratislava, 2011. 161 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 3.3 MB z IP adresy EU po prihlásení - HONAIZER, Marián. Interkultúrne rozdiely - ich význam a akceptácia medzinárodného marketingu so zameraním na oblasť Latinskej Ameriky : dizertačná práca. Škol. Otília Zorkóciová. Bratislava, 2010. 226 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 3.4 MB z IP adresy EU po prihlásení