Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 57  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0049083 xknid^"
  1. KONDRATIUK, Nikita. Aplikácia riadenia rizík. Akceptácia súčasného vývoja v rôznych prístupoch ku spoločenskej zodpovednosti vo vnútornom marketingovom prostredí medzinárodne pôsobiacich firiem : bakalárska práca. Školiteľ: Otília Zorkóciová. Bratislava, 2023. 39 s.
    kniha

    kniha

  2. NGUYEN THI THANH, Huyen. Modifikácie medzinárodného marketingového manažmentu firiem v kontexte princípov priemyslu 5.0 : diplomová práca. Školiteľ: Otília Zorkóciová. Bratislava, 2023. 82 s.
    kniha

    kniha

  3. SHESTAK, Khrystyna. Aktuálne spoločensko-ekonomické dosahy nútenej migrácie na medzinárodný marketingový manažment firiem : diplomová práca. Školiteľ: Otília Zorkóciová. Bratislava, 2023. 66 s.
    kniha

    kniha

  4. LENHARTOVÁ, Lea. Vplyv zmien vonkajšieho medzinárodného marketingového prostredia na spotrebiteľské správanie a reakcie firiem na ne : bakalárska práca. Školiteľ: Otília Zorkóciová. Bratislava, 2023. 58 s.
    kniha

    kniha

  5. MENYHÁRT, Agáta. Aktuálne zmeny globálneho prostredia podmieňujúce modifikáciu medzinárodných marketingových stratégií firiem : bakalárska práca. Školiteľ: Otília Zorkóciová. Bratislava, 2023. 62 s.
    kniha

    kniha

  6. GREGOR, Martin. Spoločensko-ekonomické riziká súčasnosti - ich odraz v zmenách troch úrovní spoločenskej zodpovednosti medzinárodných firiem : diplomová práca. Školiteľ: Otília Zorkóciová. Bratislava, 2023. 63 s.
    kniha

    kniha

  7. GURÍNOVÁ, Zuzana. Aplikácia princípov trvalo udržateľného rozvoja v marketingu firiem v kontexte aktuálnych hrozieb definovaných Svetovým ekonomickým fórom : diplomová práca. Školiteľ: Otília Zorkóciová. Bratislava, 2022. 75 s.
    kniha

    kniha

  8. ŇURC, Ján. Odlišnosti podnikateľských stratégií startup firiem ako podstata ich úspešnosti : diplomová práca. Školiteľ: Otília Zorkóciová. Bratislava, 2022. 75 s.
    kniha

    kniha

  9. SUPEKOVÁ, Lucia. Aplikácia inovatívnych metód medzinárodnej marketingovej komunikácie - digitálneho marketingu v podnikateľských stratégiách firiem : bakalárska práca. Školiteľ: Otília Zorkóciová. Bratislava, 2022. 52 s.
    kniha

    kniha

  10. TRAN MINH, Thu Phuong. Determinanty marketingového prostredia podmieňujúce úspešnú expanziu firiem na trh Južnej Kórey : bakalárska práca. Školiteľ: Otília Zorkóciová. Bratislava, 2022. 157 s.
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.