Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 4  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0052008 xkni^"
  1. JEDLIČKA, Milan. Marketingový strategický manažment. Trnava : Magna, 2003. 365 s. ISBN 80-85722-10-0. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  2. JEDLIČKA, Milan. Propagačná komunikácia podniku. Trnava : MAGNA, 2000. 343 s. ISBN 80-85722-09-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  3. JEDLIČKA, Milan. Marketingová stratégia podniku. Trnava : MAGNA, 1998. 371 s. ISBN 80-85722-06-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  4. JEDLIČKA, Milan. Marketingový systém riadenia. Trnava : MEDA, 1996. 195 s. ISBN 80-85722-03-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.