Výsledky vyhľadávania
- PRACHÁR, Juraj. Základy marketingu. Časť 1. 1. vyd. Bratislava : VŠE, 1992. 261 s. ISBN 80-225-0345-2. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
- ADNAN, Kadim Juwag. Evaluation of Marketing Strategy for Consumer Commodities in Iraq : kandidátska dizertačná práca. Škol. Juraj Prachár. Bratislava, 1992. 118 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- KITA, Jaroslav et al. Obchodné podnikanie. Bratislava : Edičné stredisko Vysokej školy ekonomickej, 1991. 91 s. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
- SEKERA, Milan. Význam propagácie a reklamy odevov v podmienkach trhového mechanizmu : záverečná práca postgraduálneho štúdia. Ved. práce Juraj Prachár. Bratislava, 1991. 41 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- PRACHÁR, Juraj - STADTRUCKER, Ivan - ONDRIŠ, Ladislav. Podnikateľ v aréne trhu, reklamy a marketingu. 1. vyd. [Bratislava] : Sprint, 1991. 108 s. ISBN 80-900484-0-4. [Počet ex. : 3, z toho voľných 3, prezenčne 0]
- PRACHÁR, Juraj. Základy marketingu. Časť 2. 1. vyd. Bratislava : VŠE, 1991. 75 s. ISBN 80-225-0342-8. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
- PRACHÁR, Juraj. Co je marketing. 1. vyd. Bratislava : Slov. ped. nakl., 1991. 143 s. ISBN 80-08-01321-4. [Počet ex. : 3, z toho voľných 3, prezenčne 0]
- PRACHÁR, Juraj. Kultúrnosť a etika predaja. 1. vyd. Bratislava : ERPO, 1990. 48 s. [Počet ex. : 2, z toho voľných 2, prezenčne 0]