Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 6  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0056258 xpca^"
  1. PRUŽINSKÝ, Michal - HRNČIAROVÁ TURČIAKOVÁ, Anna. Trends in brand policy. In Marketingové trendy v znalostnej spoločnosti : zborník vedeckých statí 3. - Ružomberok : VERBUM, 2014. ISBN 978-80-561-0143-8, s. 163-168 CD-ROM.
    článok

    článok

  2. IVANIČKOVÁ, Mariana. Efektívnosť marketingovej komunikácie v cestovnom ruchu so zameraním na elektronický marketing. In Marketingové trendy v znalostnej spoločnosti : zborník vedeckých statí 3. - Ružomberok : VERBUM, 2014. ISBN 978-80-561-0143-8, s. 70-80.
    článok

    článok

  3. LIESKOVSKÁ, Vanda - ZÁVACKÝ, Róbert. Výskum orientovaný na špecifický cieľový segment v zmysle uplatňovania prístupu harm reduction. In Marketingové trendy v znalostnej spoločnosti : zborník vedeckých statí 3. - Ružomberok : VERBUM, 2014. ISBN 978-80-561-0143-8, s. 119-125.
    článok

    článok

  4. MIHALČOVÁ, Bohuslava. Kríza moderného marketingu? In Marketingové trendy v znalostnej spoločnosti : zborník vedeckých statí 3. - Ružomberok : VERBUM, 2014. ISBN 978-80-561-0143-8, s. 146-151 CD-ROM.
    článok

    článok

  5. THIESSEN, Alžbeta. Vybrané marketingové nástroje v oblasti finančného vzdelávania študentov vysokých škôl. In Marketingové trendy v znalostnej spoločnosti : zborník vedeckých statí 3. - Ružomberok : VERBUM, 2014. ISBN 978-80-561-0143-8, s. 176-188 CD-ROM.
    článok

    článok

  6. IVANIČKA, Koloman - IVANIČKOVÁ, Alžbeta. Regionálny rozvoj a regionálna politika. Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2007. 241 s. ISBN 978-80-89143-46-7. [Počet ex. : 3, z toho voľných 1, prezenčne 2]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.