Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0059013 xcla^"
  1. MIHÁLIKOVÁ, Veronika. Európsky spotrebiteľ v oblasti predaja módneho oblečenia na príklade najväčších maloobchodníkov v prostredí európskeho trhu. In Európsky marketing - manažérska koncepcia pre jednotný trh EÚ : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4203-6, s. 49-60 CD-ROM. KEGA 018EU-4/2014. 018EU-4/2014, KEGA, Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu.
    článok

    článok

  2. KRČMÁR, Marian. Krízový manažment. In Poistné rozhľady : časopis slovenského poisťovníctva. - Bratislava : Slovenská asociácia poisťovní, 2002. ISSN 1335-1044, 2002, roč. 8, č. 6, s. 19. Recenzia na: Krízový manažment / Marta Matulčíková, Otakar Srna. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2002. - ISBN 80-225-1595-7.
    článok

    článok

  3. ANTAL, Milan. Matulčíková, Marta.: Celoživotné vzdelávanie ako významný činiteľ pracovnej flexibility a výkonnosti. Bratislava, Vydavateľstvo Ekonóm 2000, 122 s. In Vzdelávanie dospelých : časopis pre teóriu a prax výchovy a vzdelávania dospelých. - Bratislava : Asociácia inštitúcií vzdelávania dospelých v SR, 2000. ISSN 1335-2350, 2000, roč. 5, č. 1, s. 100-102. Recenzia na: Celoživotné vzdelávanie ako významný činiteľ pracovnej flexibility a výkonnosti / Marta Matulčíková. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2000. - ISBN 80-225-1197-8.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.